Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går att åtgärdaVill inte spamma lektråden, men efter att ha läst igenom hela Sagan om Isfolket-leken, jisses vad jag saknar att vara LL!!!!!
Synd att jag dog då, annars kunde du fått ersätta mig. Men man kanske kan ersätta nån i goda lyan också?Om det behövs en ersättare i nuvarande lek så är jag taggad på att leka.
Mår mycket bättre mentalt nu, tror det kommer göra skillnad på hur jag leker.
Synd att jag dog då, annars kunde du fått ersätta mig. Men man kanske kan ersätta nån i goda lyan också?
Du ska alltså INFILTRERA goda lyan?
Du ska alltså INFILTRERA goda lyan?
Vill inte spamma lektråden, men efter att ha läst igenom hela Sagan om Isfolket-leken, jisses vad jag saknar att vara LL!!!!!
Jag är på! Om leken startar tidigast på torsdag (DL1 på torsdag funkar) - annars får ni stryka mig
Så, ny lista!
LL:
1. hemlig
2. Heffaklumpen
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Tryck på de tre prickarna till höger i menyn ovanför skrivfältet, sedan på de två fyrkantiga parenteserna (de som ser ut så här [ ]). Sen är det bara att radera "QUOTE" saken.Jag är så ringrostig att jag inte ens kommer ihåg hur man tar bort citatet men behåller listan. Men jag är med!
Hur spännande (eller vad tråkmånsar kallar krånglig) lek vill du ha?Så??? LL för nästa lek då? Eller ville @Madalitso vara det?
Jag har semester kommande vecka så jag har eoner av tid.
Hur spännande (eller vad tråkmånsar kallar krånglig) lek vill du ha?