Jag är på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar gärna till nästa vecka (då har jag troligen mer koll på mitt schema och har mer ork över för leken ), så kan du vara med som deltagare. I så fall är vi 12 personer med digVill folk ha igång leken direkt kan jag vara LL, annars kan jag vara med om myrten är LL om en vecka.
Tack för tagg. Jag funderar, men har väl kanske egentligen inte tid.
Hm.... Jag minns inte riktigt hur övriga har anmält att de kan/inte kan starta på vissa datum bortsett från att måndagar var svåra i ett fall och därför tänkte jag att leken får starta på tisdag.Jag kommer troligtvis inte kunna vara med vid lekstart tisdag nästa vecka, tyvärr. Tor-sön kommer jag ha extremt begränsat med tid.
Eller så får jag vara med som den första att åka i lynch.
Nä, men det verkar ju vara flera som hellre väntar till nästa vecka, så kör då. Kan ju några fler hinna anmäla sig också. Jag kan stå över denna (om inte folk kan lova att rösta ut/käka mig senast torsdagen ).Hm.... Jag minns inte riktigt hur övriga har anmält att de kan/inte kan starta på vissa datum bortsett från att måndagar var svåra i ett fall och därför tänkte jag att leken får starta på tisdag.
Men då är det kanske bättre att @Madalitso är LL och så kan ni köra direkt?
Klar att du ska vara med, tre dagar är väl gott om tid att bli käkad påNä, men det verkar ju vara flera som hellre väntar till nästa vecka, så kör då. Kan ju några fler hinna anmäla sig också. Jag kan stå över denna (om inte folk kan lova att rösta ut/käka mig senast torsdagen ).
Fler kan dö också... @HedinnKlar att du ska vara med, tre dagar är väl gott om tid att bli käkad på
I "värsta fall" så kan vi ju alltid börja misstänka dig pga avsaknad av teorier på torsdagen/fredagen. Med det sagt tycker jag att du ska vara med!Nä, men det verkar ju vara flera som hellre väntar till nästa vecka, så kör då. Kan ju några fler hinna anmäla sig också. Jag kan stå över denna (om inte folk kan lova att rösta ut/käka mig senast torsdagen ).
Jag uppskattar att ha någon att rösta på!Nä, men det verkar ju vara flera som hellre väntar till nästa vecka, så kör då. Kan ju några fler hinna anmäla sig också. Jag kan stå över denna (om inte folk kan lova att rösta ut/käka mig senast torsdagen ).