Tack @Madalitso och @Myrten för svar respektive förklaring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att du ska vara med! Som redan påpekats så har man ju en egen konversation med LL (undantag för de som sitter i lyan men även där är ju LL med) och den som är lekledare svarar gärna på frågor om hur spelet funkar. Ibland kan tonen bli lite "hård" när man är mitt inne i en diskussion (eller kanske snarare argumentation? ) med en annan deltagare, men efter/utanför leken så är vi kompisarJag är så nyfiken på att vara med men tycker det verkar såååå svårt och är rädd att paja för alla andra. Fattar man mer om man är med i leken? Kan man få nån mentor
Du skriver upp dig på listan. Leken startar när det finns en LL och när det är tillräckligt många deltagare, vilket ofta är tolv st.Okej men då är jag gärna med i nån lek när det finns plats
Ja ibland låter ni lite suraJag tycker att du ska vara med! Som redan påpekats så har man ju en egen konversation med LL (undantag för de som sitter i lyan men även där är ju LL med) och den som är lekledare svarar gärna på frågor om hur spelet funkar. Ibland kan tonen bli lite "hård" när man är mitt inne i en diskussion (eller kanske snarare argumentation? ) med en annan deltagare, men efter/utanför leken så är vi kompisar
Och kom ihåg att vi alla har varit nya någon gång. Kan nog med säkerhet säga att vi alla har gjort fel någon gång också (själv har jag som LL råkat avslöja ängelns roll för en annan deltagare som definitivt inte skulle veta det just då )
Jo, det blir lätt så när man är mitt uppe i det och är så fokuserad på att övertyga den andra om att man har rätt. Men som sagt, vi menar inget illa och är kompisar utanför/efter speletJa ibland låter ni lite sura
Ja det behöver man vara för att leken ska föras framåt, annars haltar leken rejält.Fråga till er erfarna hur mycket tid brukar ni behöva lägga på leken? Är ni inne och läser varje dag och teoriar?
Du är inte lite sugen på att vara LLDu skriver upp dig på listan. Leken startar när det finns en LL och när det är tillräckligt många deltagare, vilket ofta är tolv st.
Ja man behöver ju inte vara ny för att göra fel ibland .Jag tycker att du ska vara med! Som redan påpekats så har man ju en egen konversation med LL (undantag för de som sitter i lyan men även där är ju LL med) och den som är lekledare svarar gärna på frågor om hur spelet funkar. Ibland kan tonen bli lite "hård" när man är mitt inne i en diskussion (eller kanske snarare argumentation? ) med en annan deltagare, men efter/utanför leken så är vi kompisar
Och kom ihåg att vi alla har varit nya någon gång. Kan nog med säkerhet säga att vi alla har gjort fel någon gång också (själv har jag som LL råkat avslöja ängelns roll för en annan deltagare som definitivt inte skulle veta det just då )
Tack!Jag har lagt till dig på listan nu @Harrysen
LL:
1. heffaklumpen
2. QueenLilith
3. cirkus
4. hemlig
5. Ceta
6. bumpo
7. Hedinn
8. Islandshästryttare
9. Harrysen
Jag ska på konferens. Reser på onsdag och kommer inte hem förrän sent söndag, så jag är inte så tillgänglig. Fick dock en idé jag håller på att processa.Du är inte lite sugen på att vara LL
Jag kan vänta en veckaJag ska på konferens. Reser på onsdag och kommer inte hem förrän sent söndag, så jag är inte så tillgänglig. Fick dock en idé jag håller på att processa.
Jag med, för då är sambon ledig så jag åtminstone bara har en unge att lägga och därmed kan spela mer .Jag kan vänta en vecka