Nädå, i nästa lek kommer jag åka tidigt, oavsett roll .Jag gillar de där lekarna där alla är goda. Men just nu leker jag precis vad som helst. Misstänker att jag kommer bli lynchad direkt, brukar vara så när jag har tid att leka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nädå, i nästa lek kommer jag åka tidigt, oavsett roll .Jag gillar de där lekarna där alla är goda. Men just nu leker jag precis vad som helst. Misstänker att jag kommer bli lynchad direkt, brukar vara så när jag har tid att leka.
Nädå, i nästa lek kommer jag åka tidigt, oavsett roll .
Det är noterat!Perfekt! Den av oss som är ond ser till att käka den andre.
Det är noterat!
Om Habina blir käk natt 1 —> hemlig är ulv
Om hemlig blir käk natt 1 —> Habina är ulv
Vad gör vi om bägge är ulv då?
Om ingen av er blir käk natt 1 så utgår jag från att ni båda sitter i lyan så då blir det ole dole doff om vem som får min röstVad gör vi om bägge är ulv då?
Lottar vem som käkas och ser på hur goda slår knut på sig själva för att räkna ut vad som hänt och varför?Vad gör vi om bägge är ulv då?
Jag tänkte just samma -knycka våran idéKikar på förrädarna nu. Synd att de snodde vår idé om att göra ulvlek på riktigt. Men är det inte lite orättvist med så många goda och så få onda?
Jag tänkte just samma -knycka våran idé
De har ju inga siare eller spioner etc utan bara käk som alltid lyckas dessutom -så troligen ganska rättvist ändå
Kikar på förrädarna nu. Synd att de snodde vår idé om att göra ulvlek på riktigt. Men är det inte lite orättvist med så många goda och så få onda?
Jag har sett BBCs version (dock inte hela sässongen), inte oväntat bättre än TV4 (det jag sett dvs. första avsnittet)Synd att de inte har en siare i någon form i Förrädarna, det är ju ett tungt inslag i den förföljelsemani som plågat mig de gånger jag varit ond att någon kan VETA det, inte bara gissa eller misstänka. Men det hade kanske riskerat att stjälpa för snabbt åt något håll då. Och vissa förrädare verkar ju rejält stressade ändå.
Japp, jag kan vara LL. Dock beroende på när leken startar etc så kan vissa av dagDL bli kl 22 eftersom jag raidar å har inte tid att titta till leken innan dess.LL: @Paddington ?
1. hemlig
2. Heffaklumpen
3. qitis
4. Harrysen
5. Habina
6. Blacksmithfarm
7. cirkus
8.
9.
10.
11.
12.
Jag har sett BBCs version (dock inte hela sässongen), inte oväntat bättre än TV4 (det jag sett dvs. första avsnittet)
Där finns en skyddsmedaljong vissa nätter (känd eller okänd) och någon gång får de istället för käk rekrytera en från de goda. Så inte helt speciallös lek.
Men givetvis är läsa Buke det bästa.
Där de håriga inte kläs ut i människomasker.