Varulvslekarnas anmälningstråd

Märker det, har varit tvungen att ta paus några gånger pga kramp i magen av allt skratt :D

Och det med Trumps hjärna, alltså, jag dör :rofl:
"Trump has two parts of brain,
"left" and "right"

In the left side ,there is nothing right
In the right side, there is nothing left"
Den var min ;) men knyckt från något från fb. Trots det ruskigt sann!
 
@heffaklumpen och @Ceta Första DL är ju inte så viktig att ha tid till, bara man lägger en röst, liksom. Dag två skulle jag också säga att det är fullt okej med inte tokmycket aktivitet, det är ju efter det som det börjar bli intressant och värt att ha mycket tid! Så om ni har tid från torsdag/fredag skulle jag personligen rekommendera en första DL på onsdag, så har ni tid till dag 2/3. :D

Personligen tycker jag i alla fall det är värdelöst att starta en lek en helg, för man ”förlorar” bra dagar på en del i leken när man ändå inte kan göra så mycket.

Säger jag för att jag lär ha hur mycket tid som helst i helgen. :D
 
@heffaklumpen och @Ceta Första DL är ju inte så viktig att ha tid till, bara man lägger en röst, liksom. Dag två skulle jag också säga att det är fullt okej med inte tokmycket aktivitet, det är ju efter det som det börjar bli intressant och värt att ha mycket tid! Så om ni har tid från torsdag/fredag skulle jag personligen rekommendera en första DL på onsdag, så har ni tid till dag 2/3. :D

Personligen tycker jag i alla fall det är värdelöst att starta en lek en helg, för man ”förlorar” bra dagar på en del i leken när man ändå inte kan göra så mycket.

Säger jag för att jag lär ha hur mycket tid som helst i helgen. :D
Jo, jag tänkte också att DL1 inte är så viktig men inför DL2 brukar det hända mer och jag har typ exakt noll tid på torsdag. Det är Fredag och framåt som jag har tid att leka :D

Men om det är många som har ont om tid i helgen så kanske det är bättre att skjuta upp första DL till Lördag istället (annars blir ju DL3 på lördag och det kanske blir svårt om det är många som inte har tid?)? :)
 
@heffaklumpen och @Ceta Första DL är ju inte så viktig att ha tid till, bara man lägger en röst, liksom. Dag två skulle jag också säga att det är fullt okej med inte tokmycket aktivitet, det är ju efter det som det börjar bli intressant och värt att ha mycket tid! Så om ni har tid från torsdag/fredag skulle jag personligen rekommendera en första DL på onsdag, så har ni tid till dag 2/3. :D

Personligen tycker jag i alla fall det är värdelöst att starta en lek en helg, för man ”förlorar” bra dagar på en del i leken när man ändå inte kan göra så mycket.

Säger jag för att jag lär ha hur mycket tid som helst i helgen. :D

Beroende på när vi får ihop antal deltagare så kommer jag starta leken tidigast onsdag med första DL på torsdag (kl 22).
Det är fram till torsdag jag har dåligt med tid, så lekstart med en BOP ska jag förhoppningsvis hinna på torsdag 😂
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp