Varulvslekarnas anmälningstråd

Pratade med en kompis om vindruvor igår. Då poppade ett gammalt, fragmenterat minne upp. Minns att vi var ett gäng som träffades hos @cirkus (som hade egenodlade vindruvor). Det var strax efter att Räven fått sin GPS då han åkt färja till en annan ö.

Nån som minns vilka som var med? Jag har för mig @Lobelia och @qitis samt nån som höll på med roller derby. @Myrten kanske? Tror att @Paddington också var med. Men vi var fler än så!

Hjälp en gammal stackare med guldfiskminne.
 
Pratade med en kompis om vindruvor igår. Då poppade ett gammalt, fragmenterat minne upp. Minns att vi var ett gäng som träffades hos @cirkus (som hade egenodlade vindruvor). Det var strax efter att Räven fått sin GPS då han åkt färja till en annan ö.

Nån som minns vilka som var med? Jag har för mig @Lobelia och @qitis samt nån som höll på med roller derby. @Myrten kanske? Tror att @Paddington också var med. Men vi var fler än så!

Hjälp en gammal stackare med guldfiskminne.

Jag var där :)
 
Pratade med en kompis om vindruvor igår. Då poppade ett gammalt, fragmenterat minne upp. Minns att vi var ett gäng som träffades hos @cirkus (som hade egenodlade vindruvor). Det var strax efter att Räven fått sin GPS då han åkt färja till en annan ö.

Nån som minns vilka som var med? Jag har för mig @Lobelia och @qitis samt nån som höll på med roller derby. @Myrten kanske? Tror att @Paddington också var med. Men vi var fler än så!

Hjälp en gammal stackare med guldfiskminne.
@Mirtai , mammas (höll på med rollerderby) och @LenaH var med. Men inte @Myrten
+ de ovan
 
Har läst hela Sveriges mästerkock nu och har skrattat så jag haft ont i magen. Tack till alla ni som deltog för en sjukt rolig lek att läsa (även såhär många år i efterhand) :love::laugh:

Jag var så frustrerad den leken… Kändes som att ingen tog mig på allvar för att jag inte kunde vara inne vid DL. Numera har jag lärt mig att det är bäst att vara närvarande, så man inte dagen därpå upptäcker att alla andra tänkt tokigt. ;)
 
Minns du när det var? Måste ha varit innan paow dvs före 2018?
Har för mig att den träffen var då @cirkus hade tröttnat på det dåliga vädret och hade bestämt sig för att ha det roligt varje helg 🤗 viket år är jag osäker på men tror 2016-17 möjligen ?
Vi hade en träff till hemma hos mig innan mitt gamla huset såldes hösten -15 och den träffen var nästan som förrädarna :p
Mitt under pågående lek så alla satt i olika rum och skrev sedan hade vi tacobuffe på kvällen och skrattade enormt åt ett inlägg @Habina gjorde i leken :D
På den träffen var @FiaM ,@Paddington , @cirkus, @Blacksmithfarm , @Lobelia bla med. Har jag glömt någon ? 😅

Vi har också träffats hos Paddington och då var @bollen__ och korvbritt också med :)
 
Har för mig att den träffen var då @cirkus hade tröttnat på det dåliga vädret och hade bestämt sig för att ha det roligt varje helg 🤗 viket år är jag osäker på men tror 2016-17 möjligen ?
Vi hade en träff till hemma hos mig innan mitt gamla huset såldes hösten -15 och den träffen var nästan som förrädarna :p
Mitt under pågående lek så alla satt i olika rum och skrev sedan hade vi tacobuffe på kvällen och skrattade enormt åt ett inlägg @Habina gjorde i leken :D
På den träffen var @FiaM ,@paddongton , @cirkus, @Blacksmithfarm , @Lobelia bla med. Har jag glömt någon ? 😅

Vi har också träffats hos Paddington och då var @bollen__ och korvbritt också med :)
Året med rövigt väder var 2015 så det är inte precis nyssens. Då hade jag kalas varje fredag i typ 8 veckor. Inte så dåligt jobbat av en introvert jäkel som yours truly. Leken hos dig i förra huset var också buskul! Så stolligt
 
Året med rövigt väder var 2015 så det är inte precis nyssens. Då hade jag kalas varje fredag i typ 8 veckor. Inte så dåligt jobbat av en introvert jäkel som yours truly. Leken hos dig i förra huset var också buskul! Så stolligt
Ja jag hade för mig att de träffarna kunde varit samma år när jag nu tänker efter 🤠
 
Allt prat om gamla lekar gjorde mig sugen på att vara med. Hoppas det fortfarande går att anmäla sig?

LL: Paddington
1. hemlig
2. Heffaklumpen
3. qitis
4. Harrysen
5. Habina
6. Blacksmithfarm
7. cirkus
8. Snurrfian
9. Hedinn
10. Artline
11. LenaH
12. Ceta
13. Elo
14. Mirtai
15.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 357
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp