Blir det start imorgon @Paddington ? Måste planera i kalendern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratade med en kompis om vindruvor igår. Då poppade ett gammalt, fragmenterat minne upp. Minns att vi var ett gäng som träffades hos @cirkus (som hade egenodlade vindruvor). Det var strax efter att Räven fått sin GPS då han åkt färja till en annan ö.
Nån som minns vilka som var med? Jag har för mig @Lobelia och @qitis samt nån som höll på med roller derby. @Myrten kanske? Tror att @Paddington också var med. Men vi var fler än så!
Hjälp en gammal stackare med guldfiskminne.
@Mirtai , mammas (höll på med rollerderby) och @LenaH var med. Men inte @MyrtenPratade med en kompis om vindruvor igår. Då poppade ett gammalt, fragmenterat minne upp. Minns att vi var ett gäng som träffades hos @cirkus (som hade egenodlade vindruvor). Det var strax efter att Räven fått sin GPS då han åkt färja till en annan ö.
Nån som minns vilka som var med? Jag har för mig @Lobelia och @qitis samt nån som höll på med roller derby. @Myrten kanske? Tror att @Paddington också var med. Men vi var fler än så!
Hjälp en gammal stackare med guldfiskminne.
Har läst hela Sveriges mästerkock nu och har skrattat så jag haft ont i magen. Tack till alla ni som deltog för en sjukt rolig lek att läsa (även såhär många år i efterhand)
Har för mig att den träffen var då @cirkus hade tröttnat på det dåliga vädret och hade bestämt sig för att ha det roligt varje helg viket år är jag osäker på men tror 2016-17 möjligen ?Minns du när det var? Måste ha varit innan paow dvs före 2018?
Året med rövigt väder var 2015 så det är inte precis nyssens. Då hade jag kalas varje fredag i typ 8 veckor. Inte så dåligt jobbat av en introvert jäkel som yours truly. Leken hos dig i förra huset var också buskul! Så stolligtHar för mig att den träffen var då @cirkus hade tröttnat på det dåliga vädret och hade bestämt sig för att ha det roligt varje helg viket år är jag osäker på men tror 2016-17 möjligen ?
Vi hade en träff till hemma hos mig innan mitt gamla huset såldes hösten -15 och den träffen var nästan som förrädarna
Mitt under pågående lek så alla satt i olika rum och skrev sedan hade vi tacobuffe på kvällen och skrattade enormt åt ett inlägg @Habina gjorde i leken
På den träffen var @FiaM ,@paddongton , @cirkus, @Blacksmithfarm , @Lobelia bla med. Har jag glömt någon ?
Vi har också träffats hos Paddington och då var @bollen__ och korvbritt också med
Ja jag hade för mig att de träffarna kunde varit samma år när jag nu tänker efterÅret med rövigt väder var 2015 så det är inte precis nyssens. Då hade jag kalas varje fredag i typ 8 veckor. Inte så dåligt jobbat av en introvert jäkel som yours truly. Leken hos dig i förra huset var också buskul! Så stolligt
Korvbritt?[…]
Vi har också träffats hos Paddington och då var @bollen__ och korvbritt också med
Ett alter ego i en anonym lek med nya namn. Troligen den första om jag minns rätt ?Korvbritt?
Nu går min autocorrect-hjärna för fullt. Någon användare @korvbritt på Buke kan jag inte minnas eller hitta. Vem är detta?
Är det inte sambo till @bollen__ som menas?Korvbritt?
Nu går min autocorrect-hjärna för fullt. Någon användare @korvbritt på Buke kan jag inte minnas eller hitta. Vem är detta?
ASGARV! När jag taggade dök ju Korvbritt upp! Men inte när jag sökte!
yes!Blir det start imorgon @Paddington ? Måste planera i kalendern.
Hennes man