Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då. Vi som skriver mycket är ju de som driver leken framåt juJag kommer inte ha riktigt lika mycket tid dock (till allas lättnad?) då semestern är slut på torsdag.
LL: ?
1 qitis
2 Blacksmithfarm
3 Mirtai
4 hemlig
5 Habina
6
7
8
9
10
11
12
Ptja vet alla om det så borde det väl ändå funka tycker jag.Jag är lite sugen på att vara LL (tillsammans med någon), men då måste dag DL vara vid 21, och jag minns att det varit en del protester över det tidigare?
Jag är lite sugen på att vara LL (tillsammans med någon), men då måste dag DL vara vid 21, och jag minns att det varit en del protester över det tidigare?
Jag har inte tid att leka själv kommande veckan. Men har nog tid att LLa, så om du vill så kan jag LLa med dig? Annars följer jag leken från åskådarläktarenJag är lite sugen på att vara LL (tillsammans med någon), men då måste dag DL vara vid 21, och jag minns att det varit en del protester över det tidigare?
Jättegärna ett samarbeteJag har inte tid att leka själv kommande veckan. Men har nog tid att LLa, så om du vill så kan jag LLa med dig? Annars följer jag leken från åskådarläktaren
Samma här - men man får INTE ändra under lekens gång. @PaddingtonFör mig funkar 21 lika bra som 22.
Och måste man ändra så ska man påminna flera gånger....Samma här - men man får INTE ändra under lekens gång. @Paddington
Eller så kanske man kan hålla koll på LLs uppdateringar/info
Eller så kanske man kan hålla koll på LLs uppdateringar/info
Nu tycker jag ni är krångliga. För mig räcker det att hålla reda på mig självOch rubriken på röstlistan.