Varulvslekarnas anmälningstråd

Om det fungerar för er som redan är anmälda så kan vi vänta med lägga upp leken tills på Torsdag, med första DL på Fredag (förutsatt att det är minst 10 deltagare då)? I så fall kanske fler kan vara med? :)

Då får jag avstå (eller bli dödad innan helgen är slut…) är ensam hemma med alla barnen den veckan så kommer inte hinna leka tyvärr :)
 
LL: Ceta och Heffaklumpen
1 qitis
2 Blacksmithfarm
3 Mirtai
4 hemlig
5 Habina
6 cirkus
7 Queenlilith
8 fio
9 LenaH
10
11
12

Kom igen nu, några till :bump: Vi kan anpassa startdagen utifrån deltagarna med i viss mån. Men glöm inte att dagDl kommer vara 21 😂
 
LL: Ceta och Heffaklumpen
1 qitis
2 Blacksmithfarm
3 Mirtai
4 hemlig
5 Habina
6 cirkus
7 Queenlilith
8 fio
9 LenaH
10
11
12

Kom igen nu, några till :bump: Vi kan anpassa startdagen utifrån deltagarna med i viss mån. Men glöm inte att dagDl kommer vara 21 😂
Vi får tagga några helt enkelt :up:
 
Jag tycker ni ska köra igång leken NU så jag har något att läsa i helgen och på måndag kväll när jag ska uggla på ett hotellrum i Sundsvall. :p
Hörru @Myrten jag vet att du anser dig förtidspensionerad men då agerar jag försäkringskassan och säger att du minsann förmår att leka :p så din ansökan är avslagen och detsamma gäller för andra som tror de kan slippa leka:sneaky:
 
Nu är det 10 deltagare vilket innebär att vi skulle kunna starta leken tisdag med första DL onsdag. Vi kan även skjuta på det med första DL på fredag om fler hade möjlighet att vara med då. Vad blir bäst tycker ni? :)
 
Nu är det 10 deltagare vilket innebär att vi skulle kunna starta leken tisdag med första DL onsdag. Vi kan även skjuta på det med första DL på fredag om fler hade möjlighet att vara med då. Vad blir bäst tycker ni? :)
Denna veckan fungerar med första DL onsdag så jag kan vara med i så fall.
 
Nu är det 10 deltagare vilket innebär att vi skulle kunna starta leken tisdag med första DL onsdag. Vi kan även skjuta på det med första DL på fredag om fler hade möjlighet att vara med då. Vad blir bäst tycker ni? :)
Jag kan närsomhelst (fortfarande sjukskriven ) så kolla med de andra :)ser att Lobelia kan om det är lekstart på tidigast tisdag men på onsdagar har ju LenaH hoppträning så är kanske en bra dag för tidigaste lekstart då det inte är någon DL då?
 
LL: Ceta och Heffaklumpen

1 qitis
2 Blacksmithfarm
3 Mirtai
4 hemlig
5 Habina
6 cirkus
7 Queenlilith
8 fio
9 LenaH
10 Jfrelin
11 @Lobelia om lekstart tidigast tisdag
12
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp