Inte jobbat klart mina kvällar än dock... men kanske om det blir lekstart imorgon eller söndag kanske?
Mtp att det är fem anmälda lär det inte bli lekstart imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jobbat klart mina kvällar än dock... men kanske om det blir lekstart imorgon eller söndag kanske?
@Artline ?Någon som vill vara LL?
Och fler som vill leka förstås!
Ja, eller @Asko kanske?
Det är ju möjligt, men den tilltänkta leken skulle ju funka bäst med runt 15 deltagare. Jag tror inte det skulle bli bra till en liten lek på 10-12 deltagare. (Fast vi kanske kan koka ihop något annat. )Blir det lekstart först nästa vecka kanske jag kan få med mig @Derring-Do som LL, men då blir det nog en systerspecialare till lek
Det är ju möjligt, men den tilltänkta leken skulle ju funka bäst med runt 15 deltagare. Jag tror inte det skulle bli bra till en liten lek på 10-12 deltagare. (Fast vi kanske kan koka ihop något annat. )
Rent spontant skulle jag vilja påstå att jag och syrran kan få till en tillfredsställande urspårad lek utan paows inblandning, men om folk är sugna på en dubbelnickslek så skulle vi kanske kunna köra en sådan istället.