Varulvslekarnas anmälningstråd

Jag måste bara berätta hur snäll och omtänksam @Myrten är IRL :love:
Hon tycker uppenbarligen synd om mig som är hänvisad att enbart leka via telefonen så hon har skänkt mig sin bärbara dator nu när hon fått en ny via jobbet
Den är inte hos mig än men snart så ❤🤠
Hurra 🙌 snart kan jag skriva utan autocorrect 🌺
(och många fler inlägg :sneaky:-skoja bara:p)

Men oavsett. Så glad och tacksam @Myrten 🙏
Så generöst och oväntat att få detta - stort tack💕
 
Min hjärna fixar nog inte anonym lek just nu, så i så fall avvaktar jag om det blir en sån. :) Och inte dubbelnick heller :o
 
Om @Derring-Do också är tillgänglig går det bra. @Mirtai lär inte bli dubbelnick.

Om vi blir exakt 15 deltagare så blir det en @Derring-Do twist. Blir det annat antal blir det min twist :D

Min hjärna fixar nog inte anonym lek just nu, så i så fall avvaktar jag om det blir en sån. :) Och inte dubbelnick heller :o

inger jag heller… Tycker det låter nog avancerat med en twist. O_o
Om det blir leken jag spånat på så kan jag lugna med att där ingår varken dubbla eller anonyma nick. Jag kan även lova att det kommer finnas både onda och goda, ingen tredje sida, inga omvandlingar, och jag tänker tillochmed låta er läsa rollistan!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp