Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Madalitso och @Derring-Do vill ni vara twisted sisters LL?LL:
1 Blacksmithfarm
2 bollen__
3 qitis
4
5
6
7
8
8
10
11
12
Om @Derring-Do också är tillgänglig går det bra. @Mirtai lär inte bli dubbelnick.@Madalitso och @Derring-Do vill ni vara twisted sisters LL?
Ang anonyma nick så känner jag att det är @Paddington som ska hålla en sådan enligt traditionen men hon får säga själv ang det
tack @qitis , men jag var inte först med anonyma nick lekar, så vill Mada och Derring köra så kör 4@Madalitso och @Derring-Do vill ni vara twisted sisters LL?
Ang anonyma nick så känner jag att det är @Paddington som ska hålla en sådan enligt traditionen men hon får säga själv ang det
Min hjärna fixar nog inte anonym lek just nu, så i så fall avvaktar jag om det blir en sån. Och inte dubbelnick heller
Min hjärna fixar nog inte anonym lek just nu, så i så fall avvaktar jag om det blir en sån. Och inte dubbelnick heller
Ingen av twistarna inkluderar dubbelnick eller anonyma nickInte jag heller… Tycker det låter nog avancerat med en twist.
Om @Derring-Do också är tillgänglig går det bra. @Mirtai lär inte bli dubbelnick.
Om vi blir exakt 15 deltagare så blir det en @Derring-Do twist. Blir det annat antal blir det min twist
Om det blir leken jag spånat på så kan jag lugna med att där ingår varken dubbla eller anonyma nick. Jag kan även lova att det kommer finnas både onda och goda, ingen tredje sida, inga omvandlingar, och jag tänker tillochmed låta er läsa rollistan!inger jag heller… Tycker det låter nog avancerat med en twist.
Great @Lena!LL: @Madalitso och @Derring-Do
1 Blacksmithfarm
2 bollen__
3 qitis
4 Mirtai (beroende på när leken startar)
5 cirkus
6 Habina
7 Lena!
8
8
10
11
12