Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstadagsrösten är väldigt ofta så att man får hitta på någon motivering för att det inte finns något att gå på. Jag tror att det var en anledning till att obligatoriska frågan en gång infördes, för att göra det enklare för deltagarna att hitta något att hänga sina motiveringar på. Sen händer det ibland att det dyker upp något man på riktigt tycker är skumt och då röstar man där. Så du är i gott sällskap med att tycka att det är svårt att teoria första dagen.jag läser era lekar i smyg. Var lite för klurigt för mig! Fattar inte hur man får till en första röst utan att ha något att gå på och tycker det var svårt att hålla ordning på specialrollerna
Det är bara att skriva upp sig på listan övning ger färdighetjag läser era lekar i smyg. Var lite för klurigt för mig! Fattar inte hur man får till en första röst utan att ha något att gå på och tycker det var svårt att hålla ordning på specialrollerna
1 BlacksmithfarmÖnskar att jag kunde. Tyvärr inte möjligt. Men ett utropstecken borde gå bra ! (!!!)
LL: Madalitso och Derring-Do
1 Blacksmithfarm
2 bollen__
3 qitis!
4 Mirtai (beroende på när leken startar)
5 cirkus
6 Habina
7 Lena!
8 Artline!
8
10
11
12
Jame...Helst hade jag velat skriva mitt riktiga namn
@fio ? Ulven hemma är väl ett så väl bra skäl om något att leka igen
Ta inte hämnd på mig förrän du vet att jag förtjänar det dock annars är du ond
Nu är vi 13 anmälda, betyder det att leken kan starta? @Madalitso @Derring-Do?Notmal vecka igen nästa vecka, så kan vara med från imorgon eller fredag .
LL: Madalitso och Derring-Do
1. Blacksmithfarm
2. bollen__
3. qitis!
4. Mirtai (beroende på när leken startar)
5. cirkus
6. Habina
7. Lena!
8. Artline!
9. Harrysen
10. fio
11. Heffaklumpen!
12. Elo
13. hemlig
14.
Vill ni köra @Derring-Do twist behövs exakt 15 spelare, så då får ni ragga upp 2 till. Men är folk väldigt spelsugna direkt kan vi finlira leken med min twist tills typ imorgon eller fredag och starta då.Nu är vi 13 anmälda, betyder det att leken kan starta? @Madalitso @Derring-Do?
Jag klarar mig utan twistVill ni köra @Derring-Do twist behövs exakt 15 spelare, så då får ni ragga upp 2 till. Men är folk väldigt spelsugna direkt kan vi finlira leken med min twist tills typ imorgon eller fredag och starta då.
För min del funkar det vilket somVill ni köra @Derring-Do twist behövs exakt 15 spelare, så då får ni ragga upp 2 till. Men är folk väldigt spelsugna direkt kan vi finlira leken med min twist tills typ imorgon eller fredag och starta då.
Skrev upp dig hos fel LL då är jag räddJag klarar mig utan twist
Jag tycker du ska vara med och att vi försöker hitta en sista deltagare så vi kan köra på systerns twist, den har väntat längre än minJag skulle kunna vara med om det behövs, men kommer ha väldigt dåligt med tid både fredag och lördag.