Varulvslekarnas anmälningstråd

Om hedinn är med tror jag vi kan få upp den tills imorgon kväll eller lördag, men vågar inte lova förrens @Derring-Do hållt med, beror på hur upptagen hon är med annat imorgon.
Beroende på hur sammarbetsvilliga alla datorer är imorgon så kanske jag får en del dötid under dagen då jag kan färdigställa leken, annars blir det inte förrän efter stallet imorgon kväll som tidigast.
 
Då håller vi på att fixa finliret för trådstart, så förhoppningsvis kommer leken upp idag/ikväll, med första dl lördag kväll :)
 
LL: Madalitso och Derring-Do
1. Blacksmithfarm
2. bollen__
3. qitis!
4. Mirtai (beroende på när leken startar)
5. cirkus
6. Habina
7. Lena!
8. Artline!
9. Harrysen :nailbiting:
10. fio
11. Heffaklumpen! :bump:
12. Elo
13. hemlig
14. Snurrfian
15. Hedinn
16. Niyama
 
Stekpanna till LL som inte skrivit att anmälan var stängd innan vi började lotta roller :o:banghead:
Men vi kan ju börja med att kolla @Mirtai hur det var med när du inte kunde leka? Kan du om vi börjar nu eller inte?
Annars har jag kollat med systern med koll och då fixar vi så vi kan ha en extra spelare :up:
 
Stekpanna till LL som inte skrivit att anmälan var stängd innan vi började lotta roller :o:banghead:
Men vi kan ju börja med att kolla @Mirtai hur det var med när du inte kunde leka? Kan du om vi börjar nu eller inte?
Annars har jag kollat med systern med koll och då fixar vi så vi kan ha en extra spelare :up:
Jag kan vara med om leken startar ganska omgående :) nästa helg är jag upptagen
 
Såg första avsnittet av förrädarna idag, och jag kommenterade under hela avsnittet kring vad som var smart/mindre smart agerande utifrån buke-ulvlekar, och vad som lätt ses som skumt. Typ dummaste de gjorde var ju att debattera fram att samla rösterna på 2 kandidater första lynchen, hur enkelt som helst för ulvarna att bara smyga med.

Efteråt kommenterade maken på att de borde haft någon från buke som expertkommentator för att förhöja tittarupplevelsen, vem av oss ska skriva till tv4? :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 983
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 358
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp