Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Ledig helg och ledig tis så ge fan i att ha död på mig med en gång!@LenaH ! Leka
Nu var det @cirkus jag lyckas ha kål på i första dl. (När jag var ond och hon god ) dig vill jag sia och du i Lyan ville minsann ta kål på mig i första käket så jag tycker vi är ”kvitt ”Japp! Ledig helg och ledig tis så ge fan i att ha död på mig med en gång!
Toppen! Jag lägger upp leken imorgon med första dl fredag så okej att anmäla sig fram till lunch imorgon
@fioToppen! Jag lägger upp leken imorgon med första dl fredag så okej att anmäla sig fram till lunch imorgon
Vi tvångsanmäler henne! Jag är ju LL så jag bestämmer
Du vill verkligen ha kål på mig direkt
Jag lovar jag kan misstänka dig direkt, så du behöver inte @fio för det.Du vill verkligen ha kål på mig direkt
DitoJag lovar jag kan misstänka dig direkt, så du behöver inte @fio för det.
Se upp så hon inte tror du år @Jfrelin bara och inte förstår allvaretVi tvångsanmäler henne! Jag är ju LL så jag bestämmer
Yay vad roligt! Nu ska jag bara komma ihåg att jag ska lekaLL Mirtai
1. Heffaklumpen
2. Habina
3 qitis
4. bollen__ (lite beroende på när leken startar..)
5. cirkus
6. hemlig
7. Snurrfian
8. Blacksmithfarm
9 Lobelia
10 Lena!
11. Artline
12. Hedinn
Du får ge ditt nummer till LL som får skicka ett påminnelse-sms tre gånger om dagenYay vad roligt! Nu ska jag bara komma ihåg att jag ska leka
Jag kan messa dig om du verkar glömma bort lekenYay vad roligt! Nu ska jag bara komma ihåg att jag ska leka