Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Ledig helg och ledig tis så ge fan i att ha död på mig med en gång!@LenaH ! Leka![]()
Nu var det @cirkus jag lyckas ha kål på i första dl. (När jag var ond och hon god ) dig vill jag siaJapp! Ledig helg och ledig tis så ge fan i att ha död på mig med en gång!![]()
Toppen! Jag lägger upp leken imorgon med första dl fredag så okej att anmäla sig fram till lunch imorgon
@fioToppen! Jag lägger upp leken imorgon med första dl fredag så okej att anmäla sig fram till lunch imorgon
Jag lovar jag kan misstänka dig direkt, så du behöver inte @fio för det.Du vill verkligen ha kål på mig direkt![]()
![]()
DitoJag lovar jag kan misstänka dig direkt, så du behöver inte @fio för det.
Se upp så hon inte tror du år @Jfrelin bara och inte förstår allvaretVi tvångsanmäler henne! Jag är ju LL så jag bestämmer![]()
Yay vad roligt! Nu ska jag bara komma ihåg att jag ska lekaLL Mirtai
1. Heffaklumpen
2. Habina
3 qitis
4. bollen__ (lite beroende på när leken startar..)
5. cirkus
6. hemlig
7. Snurrfian
8. Blacksmithfarm
9 Lobelia
10 Lena!
11. Artline
12. Hedinn
Du får ge ditt nummer till LL som får skicka ett påminnelse-sms tre gånger om dagenYay vad roligt! Nu ska jag bara komma ihåg att jag ska leka![]()
Jag kan messa dig om du verkar glömma bort lekenYay vad roligt! Nu ska jag bara komma ihåg att jag ska leka![]()