Det ena utesluter inte det andra.Eller så kanske man kan hålla koll på LLs uppdateringar/info
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ena utesluter inte det andra.Eller så kanske man kan hålla koll på LLs uppdateringar/info
Leka nu då ? Vi har ju lek på gångJa! Det skulle vara så skoj! Men jag ska brumma iväg på äventyr i morgon så tror det kanske blir lite ont om tid för lek tyvärr.
Vi tänker minst tio@Ceta hir många deltagare behöver du för att leken ska kunna starta ?
@Madalitso borde leka igen och @fio
Jag har inte kommit hem än kommer hem nästa helg så har leken inte startat före det kan jag nog vara med!Leka nu då ? Vi har ju lek på gång
ValpJa om någon kan skriva upp mig. Jag har precis skaffat en valp så jag hoppas jag kommer ihåg leken
Börjar bli sugen men just nu finns varken tid eller ork Är mitt uppe i att lära mig nytt jobb och samtidigt lämna över till min efterträdare så hjärnan är lite för mycket mos när jobbet är klart för dagen.Men du då @FiaM? Är väl dags för comeback tycker jag
Jag vill gärna men med förbehåll att jag har sämre med tid numera.Ska inte @LenaH vara med och leka?