Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@flyingchange kinesiska muren mfl var med i en special lek, där man fick skapa ett nytt anonymt nick att anmäla sig och leka med, så ingen skulle veta vem som var vem :) Vi har haft några sådana genom åren.
Faktum är att Paddan :love: och jag håller på att spånar om att kanske hålla en sådan anonym lek ihop framöver om intresse finns :)
En sådan lek hade jag gärna hängt på. Tror det finns intresse bland fler äldre rävar också. Så hoppas det blir av :)
 
LL: @Niyama ?

1. Mistimed
2. Magnum
3. Artline
4. Mirtai (om det blir en enklare lek än nuvarande :p )
5. Hedinn
6. Aliisa (nästan ny och kan inte spela :D)
7. Lena
8. Fio
9. glömmerallt
10. flyingchange
11. Ileo
12. Lobelia
13. Ferrari
 
LL: @Niyama ?

1. Mistimed
2. Magnum
3. Artline
4. Mirtai (om det blir en enklare lek än nuvarande :p )
5. Hedinn
6. Aliisa (nästan ny och kan inte spela :D)
7. Lena
8. Fio
9. glömmerallt
10. flyingchange
11. Ileo
12. Lobelia avstår om det är temalöst.
13. Ferrari
 
@Madalitso får köra om ni vill ha tema?
Jag tänker att det kanske är bättre att bara köra nu? Speciellt om DL ska vara ikväll?
Vi verkar vara inne i ett lek-flow så det borde ju startas en ny lek rätt snabbt igen? Man kanske kan dra igång en ny anmälningslista så fort leken är startad till och med?

Förlåt @Lobelia, menar verkligen inget illa!

Åh, nu blev jag ju sugen igen :p Hur långa brukar lekar vara ungefär? Den förra var ju lite svår att avgöra från :D
Några dagar, 3-4 dygn, ibland 5. Allt beror ju på, tex om ulvarna försöker käka den som är skyddad hela tiden skulle ju leken kunna bli 12 dygn (vilket dock inte är jätterimligt!). Men sen beror det på antal deltagare och vilka roller som är med också.

Jag tycker definitivt att du ska skriva upp dig om du känner att du har tid och vill :)
 
Äh vi kör :D Förhoppningsvis slipper jag spela teater den här gången också

1. Mistimed
2. Magnum
3. Artline
4. Mirtai (om det blir en enklare lek än nuvarande :p )
5. Hedinn
6. Aliisa (nästan ny och kan inte spela :D)
7. Lena
8. Fio
9. glömmerallt
10. flyingchange
11. Ileo
12. Lobelia avstår om det är temalöst.
13. Ferrari
14. iiantazie
 
Jag tänker att det kanske är bättre att bara köra nu? Speciellt om DL ska vara ikväll?
Vi verkar vara inne i ett lek-flow så det borde ju startas en ny lek rätt snabbt igen? Man kanske kan dra igång en ny anmälningslista så fort leken är startad till och med?
Jo men tror @Madalitso kör med tema och kunde starta idag? Jag kan som sagt vara deltagare i så fall. Om folk tycker det är trist med temalöst så känns det ju lite trist att köra?
 
Jo men tror @Madalitso kör med tema och kunde starta idag? Jag kan som sagt vara deltagare i så fall. Om folk tycker det är trist med temalöst så känns det ju lite trist att köra?
Fast ska vi hinna ha en första DL ikväll bör nog leken komma upp väldigt snart? Men om Madalitso är snabb och har tema klar och är redo att köra igång direkt så. :) Mig kvittar det om det är tema eller inte, men med tanke på att klockan börjar bli en del och folk kanske har planer en fredagskväll (även om sånt kanske minskat nu i karantäntider) så börjar det väl bli lite tight om tid ifall det ska funka.
 
Jag är en av de fortfarande har planer en fredagkväll! Och de börjar typ om 40 min. Kan mao inte garantera någon annan röst än en faktisk bop om DL1 är ikväll. :(
 
Fast ska vi hinna ha en första DL ikväll bör nog leken komma upp väldigt snart? Men om Madalitso är snabb och har tema klar och är redo att köra igång direkt så. :) Mig kvittar det om det är tema eller inte, men med tanke på att klockan börjar bli en del och folk kanske har planer en fredagskväll (även om sånt kanske minskat nu i karantäntider) så börjar det väl bli lite tight om tid ifall det ska funka.
Nej, det lär ju bli första dl imorgon då. Jag känner mig osäker på att köra om det är fler som hellre vill ha tema 🙈.
 
Haha till skillnad från de normala, jätteunderbyggda rösterna som brukar komma i DL1? :angel:
Haha till skillnad från de normala, jätteunderbyggda rösterna som brukar komma i DL1? :angel:

"HEDINN RIMMADE HON ÄR OND SPION!!! BAMBAMBAM"

Typ? :angel:

Nä alltså, jag hade kanske hunnit göra ett bra försök om det var en sen DL, men det vet jag inte säkert heller. :D Men jag är alltid öppen för dåliga försök. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp