Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag får sitta i ulv-lyanOkej, jag kör nu. Önskemål om roller?
Har skrivit in 2 siarlärlingar istället för en siare@Niyama - mer seriöst:
Jag tänker mig att det vore bra med lite fler roller än bybo och ulvar. Typ flera av någon specialroll (för det står faktiskt inte i reglerna att man bara kan ha en)? Tex mer än en siare, spion, sialärling, ängel eller liknande (kanske inte två-tre av alla de jag nämnde nu då)
![]()
Stackars ulvar@Niyama - mer seriöst:
Jag tänker mig att det vore bra med lite fler roller än bybo och ulvar. Typ flera av någon specialroll (för det står faktiskt inte i reglerna att man bara kan ha en)? Tex mer än en siare, spion, sialärling, ängel eller liknande (kanske inte två-tre av alla de jag nämnde nu då)
![]()
Tror jag tar tillbaka det om det ska finnas 4x2 specialroller! Det lämnar ju inte plats till några bybor. Och blir det 4x2.5 specialroller (tre av något) räcker inte deltagarna till...@godisklubba ville ju sitta i lyan![]()
Mot dig i lyan?Really? Varför inte?
Jag försökte ju bara vara snäll!
![]()
![]()
Svårt att avgöra om du hejar på ulvarna eller goda sidan.Really? Varför inte?
Jag försökte ju bara vara snäll!
![]()
![]()
Jag hade redan glömt bort att jag satt i lyanMot dig i lyan?![]()
Jag hejar så klart på @Magnum's roll!Svårt att avgöra om du hejar på ulvarna eller goda sidan.
Om postnord ger ulvarna paket så kanske de klarar sig lite längre utan bybor![]()
Nä, jag blev lite och hastigt och lustigt indragen i en annan sak som tagit en del tid, så blir jättebra att du kör som LL nuTror inte @Madalitso har dykt upp heller? Jag kan starta ikväll iaf.