Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, dl 1 får ju bli imorgon. Jag har haft en jättestrulig dag. 13 deltagare då? Kan ni inte skaffa fram en till för balansens skull 😅
 
@Niyama - mer seriöst:

Jag tänker mig att det vore bra med lite fler roller än bybo och ulvar. Typ flera av någon specialroll (för det står faktiskt inte i reglerna att man bara kan ha en)? Tex mer än en siare, spion, sialärling, ängel eller liknande (kanske inte två-tre av alla de jag nämnde nu då ;)) :)
 
@Niyama - mer seriöst:

Jag tänker mig att det vore bra med lite fler roller än bybo och ulvar. Typ flera av någon specialroll (för det står faktiskt inte i reglerna att man bara kan ha en)? Tex mer än en siare, spion, sialärling, ängel eller liknande (kanske inte två-tre av alla de jag nämnde nu då ;)) :)
Har skrivit in 2 siarlärlingar istället för en siare :). Gillar att sprida ut det lite eftersom balansen snabbt blir dålig om t.ex. siaren lynchas dag 1. Sen brukar det inte bli så skoj om siaren blir "avslöjad" och alla bara väntar på att den ska skriva nåt efter natt dl, så det kan också bli bättre med två svagare siare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp