Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan säkert få bli käkad tidigt!Jag vet inte om jag orkar vara med igen, men skulle jag kunna få sitta bakom kulisserna och titta på med LL eller i någon lya? Så kan ni utbilda mig tills nästa lek![]()
Har jag tur så är jag ulv också..Du kan säkert få bli käkad tidigt!
Då kan du få bli lynchad tidigt!Har jag tur så är jag ulv också..
"ulven iiantazie överlevde inte natten....vänta nu"
Nämen i så fall lynchar vi dig tidigt bara, lovar!Har jag tur så är jag ulv också..
"ulven iiantazie överlevde inte natten....vänta nu"
Hur går det till? Ska man skriva "kan alla rösta på mig, tack?"Nämen i så fall lynchar vi dig tidigt bara, lovar!
Nejnej, man skriver ju "jag är God"Hur går det till? Ska man skriva "kan alla rösta på mig, tack?"![]()
Jag lyckades inte bli lynchad på jag tror det var 4 DL trots att jag av misstag råkade avslöja att jag var ulv och folk insåg det. Det finns inget säkert sätt.Hur går det till? Ska man skriva "kan alla rösta på mig, tack?"![]()
Nej gud din stackare, den leken var gräslig för dig!Jag lyckades inte bli lynchad på jag tror det var 4 DL trots att jag av misstag råkade avslöja att jag var ulv och folk insåg det. Det finns inget säkert sätt.
Jag lyckades inte bli lynchad på jag tror det var 4 DL trots att jag av misstag råkade avslöja att jag var ulv och folk insåg det. Det finns inget säkert sätt.
Jag har aldrig varit mindre motiverad att teoria.Nej gud din stackare, den leken var gräslig för dig!
Du kan säkert få bli käkad tidigt!
Då kan du få bli lynchad tidigt!
Vad du än gör @iiantazie så lita inte på dem! Jag har blivit lovad att åka ut tidigt en gång när jag verkligen inte hade tid att leka mer än de första 2-3 dagarna, men icke. Bara någon enstaka röst och tog 4-5 dagar innan ulvarna ens försökte käka mig, och då hjälpte det ändå inte eftersom en ond LL lottat mig till välsignad.Nämen i så fall lynchar vi dig tidigt bara, lovar!