Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du lekt lite väl mycket ulvlek?Jag drömde inatt att en LL råkade posta vilka lyan var i en tråd istället för i pm.
Jag skulle snarare säga att om man aldrig har drömt om en ulvlek har man lekt för lite!Har du lekt lite väl mycket ulvlek?![]()
Har du lekt lite väl mycket ulvlek?![]()
Får nog hålla med Hedinn. Det är nästan märkligt om man aldrig drömt om leken. Så Alissa, det lär hända dig medJag skulle snarare säga att om man aldrig har drömt om en ulvlek har man lekt för lite!![]()
Ja!Vill ni ha en god nya för döda spelare?
Inga protester härJa!
Om ingen annan protesterar!
Säger också ja!Vill ni ha en god nya för döda spelare?
god lya-JAVill ni ha en god nya för döda spelare?
Jag skulle snarare säga att om man aldrig har drömt om en ulvlek har man lekt för lite!![]()
Jag leker gärna kommande lek, men nästa gång jag är LL skulle det vara väldigt välkommet med temahjälp!Om någon framöver vill vara LL men har idétorka/ointresse av tema så kan denne hojta.
Jag har ett tema jag har velat köra i typ 2 år, men blev avskräckt från att vara LL efter att ha varit hjälpreda åt Paddi en gång. Tror inte jag fixar att rodda allt (speciellt inte just nu), men skulle ha kul med att skriva uppdateringar.![]()
![]()
Du får gärna PMa mig! Har ett tema i huvudet men måste klura ut de sista detaljerna. Så du får gärna vara LL med mig, jag kan spara "mitt" tema!Om någon framöver vill vara LL men har idétorka/ointresse av tema så kan denne hojta.
Jag har ett tema jag har velat köra i typ 2 år, men blev avskräckt från att vara LL efter att ha varit hjälpreda åt Paddi en gång. Tror inte jag fixar att rodda allt (speciellt inte just nu), men skulle ha kul med att skriva uppdateringar.![]()
![]()