Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, jag har nog alltid bara kört med mitt vanliga nick :). Jag spelade ju mycket precis när vi började med lekarna typ 2005, sen har det blivit mer sporadiskt genom åren beroende på jobbtider och sånt som påverkar.
Men du var ju poppisar, och jag var Sherlock :)

Tror att det var @Killaloe som skrev med fel nick? Har en notering om det i mitt dokument...

Just det, poppisar! Som skrev om typ skogen. Hade för mig att det var Emro/poppisar som skrev med fel nick.
Kan vara så att jag inte noterade det eftersom jag redan visste att hon var min ulvkompis...

Förresten, när aktivitetsfrågan är uppe.
@Paddington Det kan vara så att jag får tajt om tid på söndag. Vet inte exakt hur länge jag är borta på dagen, och om där finns täckning. (om leken hinner starta :p)

går att teoria på dagen även om det mesta händer på kvällen? ( har du inte rast så du kan bevaka ifall något händer som gör att du måste ändra röst?)
Klart man kan teoria på dagen men det blir inte samma sak om man inte kan hänga med på kvällen.

Det roligaste brukar ju vara någon/några timmar innan deadline.
Känns lite rumphugget om man generellt inte kan vara med då :)

och även jag kan lägga en brask lapp om en ev mera återhållsam aktivitet ( fölvakar via vebcam åt två vänner ( på nätterna)samt att en jag åtagit mig att fölvaka på "på riktigt" har bf datum 11/6 men har väldigt fulla juver så ingen får för sig att jag "försvinner" på ett icke-typiskt sätt:p Men å andra sidan kan jag ha massa tid om inget särskilt händer, att uppfylla minsta kvoten borde jag ju fixa tycker jag:o

Som jag skrev tidigare så är det inte att jag vill att ni ska spotta ur er inlägg som hmmm... @quarter4ever gör :p.
Utan att ni inte bara riktar in er på en person utan nämner åtminstone två deltagare i era teorier. En anledning till detta är att en röstning inte ger så mycket om alla bara följer efter en person som man tror har specialinfo om någon och då vågar/vill ingen nämna något om någon annan. Då får man börja om från början m teoriandet dagen efter å väntar bara på någon annans styrning igen.... Jag vill ni ska krypa fram från komfortzonen ;) :p

Som jag skrev tidigare så är det inte att jag vill att ni ska spotta ur er inlägg som hmmm... @quarter4ever gör :p.
Utan att ni inte bara riktar in er på en person utan nämner åtminstone två deltagare i era teorier. En anledning till detta är att en röstning inte ger så mycket om alla bara följer efter en person som man tror har specialinfo om någon och då vågar/vill ingen nämna något om någon annan. Då får man börja om från början m teoriandet dagen efter å väntar bara på någon annans styrning igen.... Jag vill ni ska krypa fram från komfortzonen ;) :p
och det tycker jag låter som en väldigt bra idé!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 503
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 516
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar