Jo det hade det varit men jag jobbar kväll och vi får inte använda mobilen när vi jobbar.@Tora ? nog vore det väl kul att vara med igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det hade det varit men jag jobbar kväll och vi får inte använda mobilen när vi jobbar.@Tora ? nog vore det väl kul att vara med igen?
Jag får helt enkelt säga upp mig!Jo det hade det varit men jag jobbar kväll och vi får inte använda mobilen när vi jobbar.
Men du var ju poppisar, och jag var SherlockNej, jag har nog alltid bara kört med mitt vanliga nick . Jag spelade ju mycket precis när vi började med lekarna typ 2005, sen har det blivit mer sporadiskt genom åren beroende på jobbtider och sånt som påverkar.
Tror du att du kan få iväg ett röstinlägg iaf? Annars kan jag tycka det är helt ok ändå eftersom du aviserar redan nu@Paddington, exakt hur hård kommer du att vara med aktiviteten? Jag har förmodligen noll tid på fredag men hinner nog leka de andra dagarna...
går att teoria på dagen även om det mesta händer på kvällen? ( har du inte rast så du kan bevaka ifall något händer som gör att du måste ändra röst?)Jag får helt enkelt säga upp mig!
Jag får helt enkelt säga upp mig!
Men du var ju poppisar, och jag var Sherlock
Tror att det var @Killaloe som skrev med fel nick? Har en notering om det i mitt dokument...
Jag borde hinna göra en BOP med någon lös, påhittad motivering...Tror du att du kan få iväg ett röstinlägg iaf? Annars kan jag tycka det är helt ok ändå eftersom du aviserar redan nu
Å så får du skriva dubbelt så många på lördagen - OM du är kvar
Kan vara så att jag inte noterade det eftersom jag redan visste att hon var min ulvkompis...Just det, poppisar! Som skrev om typ skogen. Hade för mig att det var Emro/poppisar som skrev med fel nick.
Klart man kan teoria på dagen men det blir inte samma sak om man inte kan hänga med på kvällen.går att teoria på dagen även om det mesta händer på kvällen? ( har du inte rast så du kan bevaka ifall något händer som gör att du måste ändra röst?)
I hope so! Har tänkt jättemycket på dig senaste tiden.
Det samma gäller för dig som jag skrev till @FiaMFörresten, när aktivitetsfrågan är uppe.
@Paddington Det kan vara så att jag får tajt om tid på söndag. Vet inte exakt hur länge jag är borta på dagen, och om där finns täckning. (om leken hinner starta )
Men du var ju poppisar, och jag var Sherlock
Tror att det var @Killaloe som skrev med fel nick? Har en notering om det i mitt dokument...
och det tycker jag låter som en väldigt bra idé!Som jag skrev tidigare så är det inte att jag vill att ni ska spotta ur er inlägg som hmmm... @quarter4ever gör .
Utan att ni inte bara riktar in er på en person utan nämner åtminstone två deltagare i era teorier. En anledning till detta är att en röstning inte ger så mycket om alla bara följer efter en person som man tror har specialinfo om någon och då vågar/vill ingen nämna något om någon annan. Då får man börja om från början m teoriandet dagen efter å väntar bara på någon annans styrning igen.... Jag vill ni ska krypa fram från komfortzonen
Sorry åker till Italien om ett par dagar
Det finns väl internet där med....Sorry åker till Italien om ett par dagar