Passar mig bra för jag är inte heller på topp, kan man säga.
Tråkigt att höra men då är det väl tur att jag inte har en sådan lek nu hade varit tråkigt att ha den utan dig.
@bollen__
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Passar mig bra för jag är inte heller på topp, kan man säga.
Visserligen lite mindre fullt upp nu, men är ute och flänger som en idiot nu istället. Var i Borlänge ons-sön förra veckan, Åland igår till idag, fre-lör ska jag till Sandviken... Så nja, inte riktigt läge precis nu. Men snart förhoppningsvis. Juli och augusti borde nog bli lite lugnare, bortsett från SM och VM.@Hedinn -eller hade du fullt upp, jag minns inte...
@glömmerallt Vad innebär retroleken?
Har väldigt fullt upp med tentaspurt dessvärre :/
Klockan klämtar och klingar- Last call Folks!!!!Vi kommer dra igång leken ikväll, någon gång efter kl 20.00. Så fram till dess går det bra att anmäla sig
ja men då kommer det snart ett sommarlov som ger möjligheter att delta kanske?Har väldigt fullt upp med tentaspurt dessvärre :/
Är på väg hemåt, vid 21 kommer leken uppKlockan klämtar och klingar- Last call Folks!!!!
Planen är att ha rollerna ängel, siare, jägare,bybor och ulvar för som jag minns det var det de som fanns när jag började leka.
Japp!!!!@Paddington hinner jag hoppa med? SNÄLLA?
Spion också tycker jag, i alla fall om leken blir ganska stor.