Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Paddington och bollen__
  1. Blacksmithfarm
  2. Habina
  3. quarter4ever
  4. cirkus
  5. Artline
  6. Lobelia
  7. Klara
  8. Mirtai
  9. Koppen
  10. Gabby_Ossi
  11. FiaM
  12. LindgrenV
om fler vill vara med?:)

@Hedinn -eller hade du fullt upp, jag minns inte...
Visserligen lite mindre fullt upp nu, men är ute och flänger som en idiot nu istället. Var i Borlänge ons-sön förra veckan, Åland igår till idag, fre-lör ska jag till Sandviken... Så nja, inte riktigt läge precis nu. Men snart förhoppningsvis. :) Juli och augusti borde nog bli lite lugnare, bortsett från SM och VM. ;)

@glömmerallt Vad innebär retroleken?

Jag tänkte ha en lek som ser ut lite som det gjorde när jag började leka, när det gäller rollerna. Jag tänker nog behålla de "moderna" reglerna med hintförbud och sådant.

Planen är att ha rollerna ängel, siare, jägare,bybor och ulvar för som jag minns det var det de som fanns när jag började leka.

Tänker att det kunde bli ett intressant inslag nu när lekarna nästan svämmar över av specialroller och twister. :)

Jag har fått tillbaka mitt älskade internet igen om det nu inte framgick... :D Två killar har arbetat konstant hela dagen... Sen höll det på att bli höjden av ironi när jag trots allt lyckades dra ut allt 30 sek innan åskan slog till... :cautious: Men jag klarade det! :D

Spion också tycker jag, i alla fall om leken blir ganska stor.

Nja då faller lite poängen med att ha de där första rollerna tycker jag. Desutom gör den rollen att de goda specialrollerna kan ha koll på varandra och en av poängerna med att gå tillbaka hur det var "förr" är ju att få bort det tycker nog jag. Så det blir ingen spion i den leken.

Däremot är det möjligt att jag har med spionrollen i någon liknande lek längre fram.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 503
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar