Hrrm jovisst men tror inte mannen blir så glad om jag utöver att vår bröllopsresa är 1,5år sen och att vi tar med oss sonen på 6 månader även sitter på Buke dagarna i ändaDet finns väl internet där med....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hrrm jovisst men tror inte mannen blir så glad om jag utöver att vår bröllopsresa är 1,5år sen och att vi tar med oss sonen på 6 månader även sitter på Buke dagarna i ändaDet finns väl internet där med....
ok du är ursäktad...den här gångenHrrm jovisst men tror inte mannen blir så glad om jag utöver att vår bröllopsresa är 1,5år sen och att vi tar med oss sonen på 6 månader även sitter på Buke dagarna i ända
Hrrm jovisst men tror inte mannen blir så glad om jag utöver att vår bröllopsresa är 1,5år sen och att vi tar med oss sonen på 6 månader även sitter på Buke dagarna i ända
Jag har försökt detta med min men han var inte speciellt intresserad. Däremot morsan vart lite nyfiken och skulle hjälpa migDu får introducera honom i lekandet helt enkelt! Så kan ni sitta och glo misstänksamt på varandra hela resan
Äh, är det inte bättre att hon skaffar ett nick och är med och leker istället?Jag har försökt detta med min men han var inte speciellt intresserad. Däremot morsan vart lite nyfiken och skulle hjälpa mig
hon kan kanske heta studsbollen eller något?Äh, är det inte bättre att hon skaffar ett nick och är med och leker istället?
eller om hon skulle hjälpa till - bollplankethon kan kanske heta studsbollen eller något?
okey då... du får väl dispens dåHrrm jovisst men tror inte mannen blir så glad om jag utöver att vår bröllopsresa är 1,5år sen och att vi tar med oss sonen på 6 månader även sitter på Buke dagarna i ända
Tror att det var @Killaloe som skrev med fel nick? Har en notering om det i mitt dokument...
got you!Jag skulle såklart ALDRIG göra något som inte är helt och håller genomtänkt och logiskt. Så det var säkert uträknat och planerat ända från start....
Ny got you!
Å eftersom du nu skrivit i tråden så måste du ju vara med å leka....
annars skulle väl @bollen__ 's sambo heta __planket, har jag för mig att vi kom fram till i någon lekeller om hon skulle hjälpa till - bollplanket
man är väl inte bättre än att man kan ändra sig - å förresten har @bollen__ blivit uppgraderad till LL å kommer sköta det mestaTill skillnad från vissa andra som aldrig mer skulle vara lekledare (undrar vem?!? ) så har jag principer som jag håller mig till.. Dvs inget spelande för min del så länge jag bara blir irriterad och tar allt personligt. Mvh kränkt vit kvinna
Tur att du skriver om någon annanman är väl inte bättre än att man kan ändra sig - å förresten har @bollen_ blivit uppgraderad till LL å kommer sköta det mesta
förstår inte alls vad du menar...Tur att du skriver om någon annan
Mitt var Arlette.oki, men vem var TomRiddle - kan det ha varit Myrtens eller Sasses??
Ja, då blir det svårt att leka...
Men, vem har jag fel på?
@Arlette
@Harlekin
@Ior
?
Resten låter verkligen som dubbelnick, Trippelmord, AlterEgo100, LittleRedRidingHood, (var @Mammas, väl?) TomRiddle
@glömmerallt, det var din lek, april 2012, du råkar inte ha facit?
@glömmerallt har du haft din retrolek än? Ropa på mig annars när den är på gång. Eller nån annan lek som inte är avgjord på förhand.
Nej det har jag inte, men den kommer någon gång i framtiden, jag mår dock tyvärr för dåligt för att varken hålla i någon lek eller vara med och leka så det kan nog dröja ett tag tyvärr.