Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gått in i mina dokument för att friska upp minnet på deltagare.
Missade att jag öppnade en dubbelnickslek och undrade vilka alla användare var som jag inte kände igen :rofl::rofl::rofl:
Det pinsamma är att 2st inte är dubbelnick, men jag minns inte vilka (förlåt:o)

@Emro (ja, du finns :D)
En kvar.... @Zandrix ?

Känner mig lite hedrad av att bli ihågkommen bland varulvslekarna. Hade gärna varit med, men jobbar helt hopplösa tider så jag skulle nog missa varenda deadline, bli misstänkt och utröstad. Så hoppas att ni fortfarande håller igång när jag har semester. :p:laugh:

@Paddington Är du snäll och plockar bort mig från anmälningslistan, vi har blivit av med både telefon och internet och det mobila bredbandet som vi har fått i ersättning tills de har lagat hittar bara 2G så att spela ulvlek är inte att tänka på... Om de hinner laga innan leken drar igång så hoppas jag på igen, men de har sagt en vecka och jag skulle bli väldigt överraskad om de lyckas laga det tidigare... Jag som ville leka med dig som LL! :arghh:

@Paddington Är du snäll och plockar bort mig från anmälningslistan, vi har blivit av med både telefon och internet och det mobila bredbandet som vi har fått i ersättning tills de har lagat hittar bara 2G så att spela ulvlek är inte att tänka på... Om de hinner laga innan leken drar igång så hoppas jag på igen, men de har sagt en vecka och jag skulle bli väldigt överraskad om de lyckas laga det tidigare... Jag som ville leka med dig som LL! :arghh:
oh no!!!!! Så tråkigt!

Känner mig lite hedrad av att bli ihågkommen bland varulvslekarna. Hade gärna varit med, men jobbar helt hopplösa tider så jag skulle nog missa varenda deadline, bli misstänkt och utröstad. Så hoppas att ni fortfarande håller igång när jag har semester. :p:laugh:
Då fortsätter vi tagga dig under sommaren då :angel:

Tja, jag borde ha kommit ihåg dig snabbare, vi var ju lyan i den leken ser jag nu när jag tittar igenom dokumentet nogrannare....

Jag har en tendens att inte skriva in facit i mina dokument, vilken gör det intressant och frustrerande att gå tillbaka och läsa dokumenten :p

Fy vad trist :(
Hoppas att de kan lösa det snabbt ändå - håller tummarna :)

Jag har alltid 2G... :angel:

Jag minns dig! Var det inte du som skrev med fel nick också och avslöjade dig? :D

Paddington:
Påminner om att vi troligen drar igång leken i morgon, men vi vill ha minst 12 anmälda innan vi startar :)

LL: Paddington och bollen__
  1. Blacksmithfarm

2. Habina
  3. quarter4ever
  4. cirkus
  5. Artline
  6. Lobelia
  7. Klara
  8. Mirtai
  9. Koppen
  10. Gabby_Ossi
@Snurrfian standby om internet kommer igång till lekstart...

nämen usch vad trist :( Men du kan komma hit å hämta mitt mobila bredband jag inte använder för tillfället, så kan du vara med :idea:
men med den här anmälningstakten så lär inte leken komma igång förrän efter du fått tillbaka tekniken ;)

Jag minns dig! Var det inte du som skrev med fel nick också och avslöjade dig? :D

Nej, jag har nog alltid bara kört med mitt vanliga nick :). Jag spelade ju mycket precis när vi började med lekarna typ 2005, sen har det blivit mer sporadiskt genom åren beroende på jobbtider och sånt som påverkar.

Nej, jag har nog alltid bara kört med mitt vanliga nick :). Jag spelade ju mycket precis när vi började med lekarna typ 2005, sen har det blivit mer sporadiskt genom åren beroende på jobbtider och sånt som påverkar.

Hm, vem var det då? Nån med ett liknande namn som dig. Och dubbelnicket skrev bara massa trams om skogen typ.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 503
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 516
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter