Sena dagDL vid 22 och tidiga nattDL runt kl 07.30....But when? Morgon/kväll menar jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sena dagDL vid 22 och tidiga nattDL runt kl 07.30....But when? Morgon/kväll menar jag
oki, men vem var TomRiddle - kan det ha varit Myrtens eller Sasses??Nä, LittleRedRidingHood var Mammas.
oki, men vem var TomRiddle - kan det ha varit Myrtens eller Sasses??
samma som jag, var helt säker på att det var mamsen som var TomRiddle.Minns inte det, blandar ihop dubbelnickslekarna.
Jag har gått in i mina dokument för att friska upp minnet på deltagare.
Missade att jag öppnade en dubbelnickslek och undrade vilka alla användare var som jag inte kände igen
Det pinsamma är att 2st inte är dubbelnick, men jag minns inte vilka (förlåt)
@Emro (ja, du finns )
En kvar.... @Zandrix ?
oh no!!!!! Så tråkigt!@Paddington Är du snäll och plockar bort mig från anmälningslistan, vi har blivit av med både telefon och internet och det mobila bredbandet som vi har fått i ersättning tills de har lagat hittar bara 2G så att spela ulvlek är inte att tänka på... Om de hinner laga innan leken drar igång så hoppas jag på igen, men de har sagt en vecka och jag skulle bli väldigt överraskad om de lyckas laga det tidigare... Jag som ville leka med dig som LL!
Då fortsätter vi tagga dig under sommaren dåKänner mig lite hedrad av att bli ihågkommen bland varulvslekarna. Hade gärna varit med, men jobbar helt hopplösa tider så jag skulle nog missa varenda deadline, bli misstänkt och utröstad. Så hoppas att ni fortfarande håller igång när jag har semester.
Fy vad trist@Paddington Är du snäll och plockar bort mig från anmälningslistan, vi har blivit av med både telefon och internet och det mobila bredbandet som vi har fått i ersättning tills de har lagat hittar bara 2G så att spela ulvlek är inte att tänka på... Om de hinner laga innan leken drar igång så hoppas jag på igen, men de har sagt en vecka och jag skulle bli väldigt överraskad om de lyckas laga det tidigare... Jag som ville leka med dig som LL!
@Paddington Är du snäll och plockar bort mig från anmälningslistan, vi har blivit av med både telefon och internet och det mobila bredbandet som vi har fått i ersättning tills de har lagat hittar bara 2G så att spela ulvlek är inte att tänka på... Om de hinner laga innan leken drar igång så hoppas jag på igen, men de har sagt en vecka och jag skulle bli väldigt överraskad om de lyckas laga det tidigare... Jag som ville leka med dig som LL!
Känner mig lite hedrad av att bli ihågkommen bland varulvslekarna. Hade gärna varit med, men jobbar helt hopplösa tider så jag skulle nog missa varenda deadline, bli misstänkt och utröstad. Så hoppas att ni fortfarande håller igång när jag har semester.
nämen usch vad trist Men du kan komma hit å hämta mitt mobila bredband jag inte använder för tillfället, så kan du vara med@Paddington Är du snäll och plockar bort mig från anmälningslistan, vi har blivit av med både telefon och internet och det mobila bredbandet som vi har fått i ersättning tills de har lagat hittar bara 2G så att spela ulvlek är inte att tänka på... Om de hinner laga innan leken drar igång så hoppas jag på igen, men de har sagt en vecka och jag skulle bli väldigt överraskad om de lyckas laga det tidigare... Jag som ville leka med dig som LL!
Jag minns dig! Var det inte du som skrev med fel nick också och avslöjade dig?
Nej, jag har nog alltid bara kört med mitt vanliga nick . Jag spelade ju mycket precis när vi började med lekarna typ 2005, sen har det blivit mer sporadiskt genom åren beroende på jobbtider och sånt som påverkar.