Är Nakor med kommer jag definitivt inte hoppa på i alla fall
Förstod nästan det
Lovar att INTE ha m Nakor om du är med å leker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är Nakor med kommer jag definitivt inte hoppa på i alla fall
Var inte det ett av dubbelnicken?En kvar.... @Zandrix ?
we hold you to that! noterar......Jag kan tänka mig att vara med senare i sommar! Just nu tentapluggar jag för fullt, i helgen ska jag flytta och sen veckan efter kommer jag förmodligen befinna mig i en sommarstuga med sviktande internet Men senare i sommar kanske!
Nä, inget dubbelnick men hon heter nåt annat nu, typ Minion eller nåt kanske?Var inte det ett av dubbelnicken?
Ja, då blir det svårt att leka...Jag hinner inte med att leka, om jag inte får fullständig dispens från teorier och röstande. De senaste gångerna jag tittat till lekarna har det ju skrivits 150+ inlägg varje dag sedan förra koll kvälden innan och det hinner jag aldrig läsa igenom och reda ut för svar och teorier när jag i princip aldrig kan starta upp datorn före 8 - 9 på kvällen....
Var inte det ett av dubbelnicken?
FörståeligtOkej, jag håller dålig koll på vilka som svarat att de inte har tid/när de kommer få tid osv...
I hope so! Har tänkt jättemycket på dig senaste tiden.Har inte fått leksug än dessvärre Men nån gång under sommaren kanske jag hoppar på en lek
Frestande, frestandeFörstod nästan det
Lovar att INTE ha m Nakor om du är med å leker
Niyama kom till undsättningJa, då blir det svårt att leka...
Men, vem har jag fel på?
@Arlette
@Harlekin
@Ior
?
Resten låter verkligen som dubbelnick, Trippelmord, AlterEgo100, LittleRedRidingHood, (var @Mammas, väl?) TomRiddle
@glömmerallt, det var din lek, april 2012, du råkar inte ha facit?
Tror det är sagt imorgon, om vi blir minst 12?Förståeligt
I hope so! Har tänkt jättemycket på dig senaste tiden.
Frestande, frestande
Jag är mitt i en flytt så vet inte om jag hinner dock. Men om du säger ungefärlig tid till lekstart kan jag fundera tills dess åtminstone
Hoppas det är någon som vill leka ulvlekar
But when? Morgon/kväll menar jagTror det är sagt imorgon, om vi blir minst 12?
Hmm, om Ior var dubbelnick - undrar vem jag har taggat nu då?
Hoppas det är någon som vill leka ulvlekar
Ja, men finns din Ior kvar?Ior var jag!
Ja, men finns din Ior kvar?
(kollade profilsidan, och det verkar kunna vara ditt nick, tror jag?)
Hursom, synd att du inte orkar/är sugen på att leka, hoppas att du kommer tillbaka framöver
skulle tro att det är lekstart imorgon så första dl kväll på torsdag, eller hur @Paddington ?But when? Morgon/kväll menar jag
stämmer bra, men än så länge är det för få deltagare. Vi vill ha minst 12 innan vi drar igång, så har vi inte fått det i morgon så drar vi igång senare.skulle tro att det är lekstart imorgon så första dl kväll på torsdag, eller hur @Paddington ?
AlterEgo var mitt, var inte TomRiddle Mammas?