Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hinner inte med att leka, om jag inte får fullständig dispens från teorier och röstande. De senaste gångerna jag tittat till lekarna har det ju skrivits 150+ inlägg varje dag sedan förra koll kvälden innan och det hinner jag aldrig läsa igenom och reda ut för svar och teorier när jag i princip aldrig kan starta upp datorn före 8 - 9 på kvällen....
Ja, då blir det svårt att leka... :)

Var inte det ett av dubbelnicken? ;)

Men, vem har jag fel på?
@Arlette
@Harlekin
@Ior
?
Resten låter verkligen som dubbelnick, Trippelmord, AlterEgo100, LittleRedRidingHood, (var @Mammas, väl?) TomRiddle

:confused:

@glömmerallt, det var din lek, april 2012, du råkar inte ha facit? :)

Okej, jag håller dålig koll på vilka som svarat att de inte har tid/när de kommer få tid osv...
Förståeligt :)
Har inte fått leksug än dessvärre :p Men nån gång under sommaren kanske jag hoppar på en lek :)
I hope so! Har tänkt jättemycket på dig senaste tiden.
Förstod nästan det :D

Lovar att INTE ha m Nakor om du är med å leker :idea:
Frestande, frestande ;)

Jag är mitt i en flytt så vet inte om jag hinner dock. Men om du säger ungefärlig tid till lekstart kan jag fundera tills dess åtminstone :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 493
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar