Iaf här runt GBG så spås ju solen komma till helgen och vi åker på tisdag nästa vecka. Men nu borde väl sommaren komma vi har ju haft en väldigt blöt vårLåter helt underbart! Men se till att ta med dig solen hem sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iaf här runt GBG så spås ju solen komma till helgen och vi åker på tisdag nästa vecka. Men nu borde väl sommaren komma vi har ju haft en väldigt blöt vårLåter helt underbart! Men se till att ta med dig solen hem sedan.
Om inte annat kan jag ju lägga in Nakor i rollistan@fio har väl nästan frikort att inte bli utröstad/ käkad först denna gången ?
nakor, hm den har jag aldrig lekt med, får springa till början av tråden och kolla vad det är för en figur....Om inte annat kan jag ju lägga in Nakor i rollistan
nakor, hm den har jag aldrig lekt med, får springa till början av tråden och kolla vad det är för en figur....
Nakor - God roll. Enda specialförmågan att den är odödlig i lynch och i nattkäk. Brukar kombineras med en ond självmordsbombare som är den enda som kan döda Nakor.
Då kanske, @Mammas vill vara med - hon gillar väl den rollenOm inte annat kan jag ju lägga in Nakor i rollistan
Då kanske, @Mammas vill vara med - hon gillar väl den rollen
@quarter4ever det är en god roll som varken kan käkas eller lynchas om jag minns rätt. endast en självmordsbombare kan döda den.
Hon är väl förresten den enda som gör detDå kanske, @Mammas vill vara med - hon gillar väl den rollen
Hon är väl förresten den enda som gör det