Jättefyndigt, jag gillar det verkligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
så bra namnVisst är namnet fyndigt! (klappar sig själv på bröstet)
hans pappa kom i Eskimå-form (fryst) och han föddes när Måns vann ESC
jag ser inte att du tagit bort dig från den?Bra tema!
Fast jag vet inte hur jag hamnade på anmälningslistan - visserligen heter mitt föl EsciMåns, men det kvalificerar väl inte?
och som en lien anekdot så har jag döpt en av mina avkommor tillVisst är namnet fyndigt! (klappar sig själv på bröstet)
hans pappa kom i Eskimå-form (fryst) och han föddes när Måns vann ESC
hur var det nu - om man skrivit i tråden så var man tvungen att vara medjag ser inte att du tagit bort dig från den?
kan man våga hoppas?
Då måste jag undvika skriva här då , blir ju sugen när det är du @Paddishur var det nu - om man skrivit i tråden så var man tvungen att vara med
Jamen så är det ju-hur var det nu - om man skrivit i tråden så var man tvungen att vara med
du glömde taggningen @PaddingtonMen nu har du ju skrivit här @Lobelia
LL: Paddington och bollen__
- Blacksmithfarm
- Snurrfian
- Habina
- quarter4ever
- cirkus
- Artline
- Lobelia
hon hittade bevisligen dit iaf eftersom hon gillat inläggetdu glömde taggningen @Paddington
Det är rätt onödigt att tagga om man dessutom citerar personen. Det blir en notis av det ocksåhon hittade bevisligen dit iaf eftersom hon gillat inlägget
Nu då? Vi saknar digJag ska gifta mig 16 maj, innan dess måste jag avhålla mig från allt som hindrar min roll som bridezilla(jag är en väldigt dålig sådan ändå).
fast två notiser syns ju bättre än enDet är rätt onödigt att tagga om man dessutom citerar personen. Det blir en notis av det också
Och har man hjärnskakning så ser man 4....fast två notiser syns ju bättre än en
Äsch, jag kan inte låta bli. Inte med Paddis som LL.
LL: Paddington och bollen__
- Blacksmithfarm
- Snurrfian
- Habina
- quarter4ever
- cirkus
- Artline
- Lobelia
- Klara
Och så kan ni ju göra en @bollen__ (tror jag det var va?) och rösta ut mig på min födelsedag.
Lynch eller käk, det funkar ju vilket som.Jag blev käkad Hehe, men det funkar ju också
Tror även @LenaH vet hur det känns med födelsedags presenter från ulvlekar?LL: Paddington och bollen__
- Blacksmithfarm
- Snurrfian
- Habina
- quarter4ever
- cirkus
- Artline
- Lobelia
- Klara
Och så kan ni ju göra en @bollen__ (tror jag det var va?) och rösta ut mig på min födelsedag.