Vad kul @Emma, tack för att du berättar@Paddington Er Harry Potterlek var den första jag läste som gjorde att jag ville prova att leka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul @Emma, tack för att du berättar@Paddington Er Harry Potterlek var den första jag läste som gjorde att jag ville prova att leka
När jag har minst 12 deltagare@Paddington När planerar du lekstart?
Jag känner att jag tappat lusten lite att leka. Men jag är gärna med @glömmerallt somm LL/hjälpreda och om @Paddington vill ha avlastning är jag också gärna med
Tråkigt om du tappat lusten, men jag vill gärna ha en hjälpreda/avlastning om jag ska hålla i ngn lek framöver
Jättetrist att du tappat leklusten men du kanske får tillbaka den i framtiden. Med mitt dåliga måeende kommer jag nog inte orka hålla i någon lek på ett tag så det är ju toppen om du kan hjälpa Paddington.
Bollen__ är toppen som hjälpreda du kommer få mycket bra hjälp där.
Jag är också en som verkligen uppskattar dina lekar och inte bara för de roliga teman du har även om jag giller de också utan för att du känns så trygg och stabil som LL. Dina lekar känns genomtänkta och du sköter dem bra. Dessutom känns du lätt att fråga om det är något jag undrar över i en lek. De bitarna är för mig mycket viktigare än roliga teman och gör att jag gärna anmäler mig till just dina lekar.
Sedan undrar jag lite runt senaste leken men tänkte jag tar det hör för att få till en mer allmän diskussion
Hur tänker ni runt roller som har förmågor som inte syns i rollbeskrivningen? Vi hade ju två exempel i senaste leken där saker hände baserat på rollers förmågor som ingen visste om och jag är ganska tveksam runt det. Brukar det kunna vara så?
Har jag lekt längre än dig Artline! Det har jag förträngt...
Du har varit med länge nu, inte ens jag räknar dig som ny längre
När jag började spela så var det vanligt med fler bybor-roller men sedan kom det ett önskemål om fler specialroller eftersom det var så tråkigt att vara bybo...
Personligen tycker jag det är roligare som det inte är så mycket specialinfo i omlopp, men vi LLs försöker så mycket som möjligt tillgodose deltagarnas önskemål....
Va! Menar du att jag inte längre kan skylla mina fruktansvärda misstag på nybörjarotur längre?
Nä du får skylla på @Mammas istället det har jag gjort många gånger genom åren å det är inte nödväntigt att hon är med (men jag saknar dig i lekarna @Mammas ) och leker.
Du har inte kunnat skylla på nybörjarmisstag sedan vi tre var ulvar tillsammans det var en sådan där lya som fastna hos mig trots att jag knappast minns något av leken.
en bra lya kan göra en lek extra kul!Det var bästa lyan!
en bra lya kan göra en lek extra kul!
Eller ja det tycker jag oavsett hur man kan få vara med i kulisserna även om man åker ut, det är just det där med att få vara delaktig ändå som gör det!
och jag har haft förmånen att få vara tvilling med @Mammas i @Monstermom s lek, där jag iofs foulade ut mig själv, (medvetet) för jag gjorde så dumt mot @Artline , det har jag riktigt, riktigt dåligt samvete över än ska du veta @Artline !Nä du får skylla på @Mammas istället det har jag gjort många gånger genom åren å det är inte nödväntigt att hon är med (men jag saknar dig i lekarna @Mammas ) och leker.
Du har inte kunnat skylla på nybörjarmisstag sedan vi tre var ulvar tillsammans det var en sådan där lya som fastna hos mig trots att jag knappast minns något av leken.
Jag är också en som verkligen uppskattar dina lekar och inte bara för de roliga teman du har även om jag giller de också utan för att du känns så trygg och stabil som LL. Dina lekar känns genomtänkta och du sköter dem bra. Dessutom känns du lätt att fråga om det är något jag undrar över i en lek. De bitarna är för mig mycket viktigare än roliga teman och gör att jag gärna anmäler mig till just dina lekar.
Lägger in en teaser.....
@bollen__ har bestämt att temat för leken blir "Stadskampen - Slaget om Eurovision Song Contest Finalen 2016"
SVT har sagt att denna lek troligen kommer att bli avgörande och ligga till grund för det riktiga beslutet - det säger iaf en mycket insatt källa på en icke-specificerad skvallerblaska....
Vaaa, med det fölnamnet så är du ju självskriven att vara medBra tema!
Fast jag vet inte hur jag hamnade på anmälningslistan - visserligen heter mitt föl EsciMåns, men det kvalificerar väl inte?
Vaaa, med det fölnamnet så är du ju självskriven att vara med
sedan tror jag det var @Blacksmithfarm som skulle tagga dig, men lyckades inte riktigt få till den