Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Scenariot med "tomma" roller i rollistan tror jag däremot mycket på! Då blir det ju mycket mer komplicerat att placera alla i ett pussel. Ofta, nu när det varit många specialroller, är det ju svårt för de onda att flyta med ochlåtsas vara goda

När jag började spela så var det vanligt med fler bybor-roller men sedan kom det ett önskemål om fler specialroller eftersom det var så tråkigt att vara bybo...

Personligen tycker jag det är roligare som det inte är så mycket specialinfo i omlopp, men vi LLs försöker så mycket som möjligt tillgodose deltagarnas önskemål.... :angel:

Fick ni någon förklaring av koppen? varför det var så? Även ängeln hade ju en sådan dold förmåga?
den kunde jag iofs lista ut, bara på hjartagnas förklaringar, fast jag visst inte om hon visste det för att hon var ängeln eller om hon var ledarvargen som fått veta det och därigenom försökte peka ut ängeln åt lyan ( det var mycket därför jag hade ängel/ ledarvarg på henne) lyan tror jag inget fick veta? Eller vad gav LL för förklaring till att ingen lynchades? för ni måste ju varit undrande?

Nä, vi visste inget alls

Och angående bagaren var det @bollen__ som hade den konversationen med LL

Fick ni någon förklaring av koppen? varför det var så? Även ängeln hade ju en sådan dold förmåga?
den kunde jag iofs lista ut, bara på hjartagnas förklaringar, fast jag visst inte om hon visste det för att hon var ängeln eller om hon var ledarvargen som fått veta det och därigenom försökte peka ut ängeln åt lyan ( det var mycket därför jag hade ängel/ ledarvarg på henne) lyan tror jag inget fick veta? Eller vad gav LL för förklaring till att ingen lynchades? för ni måste ju varit undrande?
Nej, när jag skulle skicka in om mitt käk fick jag veta att jag inte kunde käka förrän nästa natt, och att vi skulle rösta först. När jag då frågade fick jag bara som svar att bagaren gör så du inte kan äta.
Sen fick jag inget mera svar, och tyvärr eller vad man ska säga så blev jag lite less då och frågade mina lyakompisar om jag fick ge upp för det var ju inte lönt att rösta då.

Tack @quarter4ever, det värmer verkligen :love:

Efter senaste leken och det som både jag och stackars @CaisaLundblad fick ta emot i bakgrunden så bestämde jag mig för att sluta hålla i lekar helt å hållet, men jag tycker ju det är så kul att skriva ihop teman.

Så jag tror inte ni förstår hur mycket det betyder nu med att ni (@Artline, @Snurrfian och @quarter4ever) säger att ni tycker mina lekar är kul :love::love:

Dina lekar är så kul att risken finns att jag är med och leker igen ;)

Ärligt talat så är nog alla lekar KUL!

LL: @Paddington ? (+ @bollen__ ?)
tar mig friheten att lägga till er :p;) Paddi och @Lobelia är ju på tur om man ska följa listan, annars...

1. Blacksmithfarm
  2. Snurrfian
  3. Habina
  4. quarter4ever
  5. @cirkus -komigen ;)

@Mirtai? @Klara?

@allaniandrasomjagintekommerpånamnenpåraktavochintekantaggaisammainlägg...

LL: @Paddington ? (+ @bollen__ ?)
tar mig friheten att lägga till er :p;) Paddi och @Lobelia är ju på tur om man ska följa listan, annars...

1. Blacksmithfarm
  2. Snurrfian
  3. Habina
  4. quarter4ever
  5. @cirkus -komigen ;)

@Mirtai? @Klara?

@allaniandrasomjagintekommerpånamnenpåraktavochintekantaggaisammainlägg...

Tack för att du vill ha mig med. Men jag har inte riktigt tid. Kanske att jag hoppar på i sista minuten om leksuget blir för stort, det beror på när leksuget blir.

Om två veckor går ungarna på sommarlov, då minskar antal kvällsaktiviteter. Då kanske.

:love:
Du är en av anledningarna till att jag började leka. Jag blev sugen när du hade kalle anka leken. Men jag var med först i isfolket. I mina fyra första lekar (som var utspridda på nästan ett år tror jag) så var du lekledare i tre.

:eek: Har jag lekt längre än dig Artline! Det har jag förträngt... :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar