Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt om du tappat lusten, men jag vill gärna ha en hjälpreda/avlastning om jag ska hålla i ngn lek framöverJag känner att jag tappat lusten lite att leka. Men jag är gärna med @glömmerallt somm LL/hjälpreda och om @Paddington vill ha avlastning är jag också gärna med
@bollen__ , du kan ju börja med att få vara med å bestämma vilket tema ngn annan kan få köra om de villTråkigt om du tappat lusten, men jag vill gärna ha en hjälpreda/avlastning om jag ska hålla i ngn lek framöver
Eller så kan hon bestämma vilket tema du och hon ska köra ihop Dina lekar är alltid roliga@bollen__ , du kan ju börja med att få vara med å bestämma vilket tema ngn annan kan få köra om de vill
Du får nog läsa listan underifrån, så senaste lekarna står högst upp i listanSkrämmande att jag har noll koll på i vilken ordning lekarna har varit... Men står de i ordning?
Tack @Artline vad glad jag blirEller så kan hon bestämma vilket tema du och hon ska köra ihop Dina lekar är alltid roliga
Jo så långt kom jag ihåg, men efter senaste leken känns det som om det hade kunnat varit vilken ordning som helst för mig... Trots att jag har varit med i alla lekarna så kan jag inte säga vilken lek som var före den andra.Du får nog läsa listan underifrån, så senaste lekarna står högst upp i listan
Tack @SnurrfianJo så långt kom jag ihåg, men efter senaste leken känns det som om det hade kunnat varit vilken ordning som helst för mig... Trots att jag har varit med i alla lekarna så kan jag inte säga vilken lek som var före den andra.
Men jag håller med Artline, dina lekar är alltid roliga!
Du duschar väl ordentligt? Vi vill ju inte att du ska behöva lukta!hur säger man? när du ramlat av är det lika bra att sitta upp direkt
jag lyder ditt råd och kilar igenom cirkus toalett och spolar riktigt riktigt noga så hoppas det duger?Du duschar väl ordentligt? Vi vill ju inte att du ska behöva lukta!
eller så kanske @Klara kan låna ut sin dusch ( om den är ledig) ?jag lyder ditt råd och kilar igenom cirkus toalett och spolar riktigt riktigt noga så hoppas det duger?
Tack @quarter4ever, det värmer verkligenhåller med ovanstående., dina lekar är roliga!!
@Paddington