Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aktivitetsnivån liksom allt annat går i vågor. Själv tycker jag att jag ligger ganska konstant på ung samma antal inlägg i varje lek, men allt som oftast så ligger jag i botten (vilket jag är van vid), så de gånger jag ligger i toppen börjar jag fundera på vad som är fel.....

Apropå aktivitetsnivån, så kommer jag att "skärpa upp den lite" inför kommande lek. Inte så att ni måste bli jätteaktiva precis, å det är helt ok m mindre aktivitet, men för att ge alla deltagare en rimlig chans att bilda sig en bedömning om övriga deltagare så vill jag att ni teoriar om minst två personer varje dag (det var en gammal regel som jag återupplivar lite å som jag kommer hålla ett extra öga på att den följs)

Apropå aktivitetsnivån, så kommer jag att "skärpa upp den lite" inför kommande lek. Inte så att ni måste bli jätteaktiva precis, å det är helt ok m mindre aktivitet, men för att ge alla deltagare en rimlig chans att bilda sig en bedömning om övriga deltagare så vill jag att ni teoriar om minst två personer varje dag (det var en gammal regel som jag återupplivar lite å som jag kommer hålla ett extra öga på att den följs)
Det låter bra ! För det ÄR skitsvårt att få en uppfattning av nån på bara typ ett röstinlägg eller ett teori inlägg. ( och det oavsett om den är god eller ond !)

Jag tror jag ska sätta mig vid sidan av och läsa den här leken. Låter jättekul, men dels så har jag (som vanligt) dåligt med tid och dels så åker vi till Mallorca om en vecka och jag vet inte hur det är med wifi på vårt hotell.

Jag tror jag ska sätta mig vid sidan av och läsa den här leken. Låter jättekul, men dels så har jag (som vanligt) dåligt med tid och dels så åker vi till Mallorca om en vecka och jag vet inte hur det är med wifi på vårt hotell.
Gott med sol och värme, och lämpligt att ha semester även från internet när man är på semester, kan jag tycka!
Bon voyage!:)

LL: Paddington och bollen__
  1. Blacksmithfarm
  2. Snurrfian
  3. Habina
  4. quarter4ever
  5. cirkus
  6. Artline
  7. Lobelia
  8. Klara
  9. Mirtai
  10. Koppen
  11. Gabby_Ossi

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar