Nu då? Vi saknar dig
Åh, jag har abstinens! Men kan absolut inte om första DL är innan söndag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu då? Vi saknar dig
LL: Paddington och bollen__
Jag hade verkligen tänkt stå över någon lek men med den här LL och det här temat bara måste jag ju vara med
- Blacksmithfarm
- Snurrfian
- Habina
- quarter4ever
- cirkus
- Artline
- Lobelia
- Klara
- Mirtai
Flaggar dock för bitvis låg aktivitet
Jag har ständigt låg aktivitet, men ingen verkar bry sig längre.
Haha @Mirtai. Just nu så har du skrivit mer sista lekarna och i en har jag prickat dig som god ( mitt egna självmordsbombarspöke -- nokki pombi !!) i den senaste så tja du var inte god trots god aktivitet så slutsats du är lika skum som vanligtOch jag får alltid röster för att jag skriver lite och flyter med, eller vad säger du @quarter4ever
Det låter bra ! För det ÄR skitsvårt att få en uppfattning av nån på bara typ ett röstinlägg eller ett teori inlägg. ( och det oavsett om den är god eller ond !)Apropå aktivitetsnivån, så kommer jag att "skärpa upp den lite" inför kommande lek. Inte så att ni måste bli jätteaktiva precis, å det är helt ok m mindre aktivitet, men för att ge alla deltagare en rimlig chans att bilda sig en bedömning om övriga deltagare så vill jag att ni teoriar om minst två personer varje dag (det var en gammal regel som jag återupplivar lite å som jag kommer hålla ett extra öga på att den följs)
Och jag får alltid röster för att jag skriver lite och flyter med, eller vad säger du @quarter4ever
Gott med sol och värme, och lämpligt att ha semester även från internet när man är på semester, kan jag tycka!Jag tror jag ska sätta mig vid sidan av och läsa den här leken. Låter jättekul, men dels så har jag (som vanligt) dåligt med tid och dels så åker vi till Mallorca om en vecka och jag vet inte hur det är med wifi på vårt hotell.
Semester utan internet.... nej det går inte... helt klart dödligt.Gott med sol och värme, och lämpligt att ha semester även från internet när man är på semester, kan jag tycka!
Bon voyage!
Semester utan internet.... nej det går inte... helt klart dödligt.
LL: Paddington och bollen__
- Blacksmithfarm
- Snurrfian
- Habina
- quarter4ever
- cirkus
- Artline
- Lobelia
- Klara
- Mirtai
- Koppen
- Gabby_Ossi
Jag tror jag ska sätta mig vid sidan av och läsa den här leken. Låter jättekul, men dels så har jag (som vanligt) dåligt med tid och dels så åker vi till Mallorca om en vecka och jag vet inte hur det är med wifi på vårt hotell.