Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hörru du, jag leker ALDRIG. Jag är alldeles för seriös och allvarlig och tråkig och, ja, skittrist helt enkelt. :laugh:
Lektanten @Novali01 vill säkert vara med. :angel:
Låter som ett jättebra tillfälle att låta barnet inom dig komma fram;)
Och inget fel att ta en varuvslek seriöst och allvarligt- det är ju på liv och död- goddamnit!!!:eek:

Jag har gått in i mina dokument för att friska upp minnet på deltagare.
Missade att jag öppnade en dubbelnickslek och undrade vilka alla användare var som jag inte kände igen :rofl::rofl::rofl:
Det pinsamma är att 2st inte är dubbelnick, men jag minns inte vilka (förlåt:o)

@Emro (ja, du finns :D)
En kvar.... @Zandrix ?

Nej, men jag kan säga nej :p

Kanske senare! Efter juni, eller sommaren ;)

Är Nakor med kommer jag definitivt inte hoppa på i alla fall :p
Okej, jag håller dålig koll på vilka som svarat att de inte har tid/när de kommer få tid osv...

halvt KL
(så om jag taggat någon annan som sagt ifrån - så är det för att jag glömt det.)

Jag hinner inte med att leka, om jag inte får fullständig dispens från teorier och röstande. De senaste gångerna jag tittat till lekarna har det ju skrivits 150+ inlägg varje dag sedan förra koll kvälden innan och det hinner jag aldrig läsa igenom och reda ut för svar och teorier när jag i princip aldrig kan starta upp datorn före 8 - 9 på kvällen....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 493
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar