Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yey! ( de sista är @bollen__ )Då kan vi "prata" på natten - hoppas att @glömmerallt och @bollen__ också är med - de är ju också nattugglor
Fasiken... Om Niyama skall ha lek blir jag ju sugen att vara med. Men jag måste nog avvakta ändå.
leken är slut Onda vann- överlägset...Det är väl en lek igång nu? + Att ev. Lobelia är före om hon vill. (Och GA men tror inte hon är redo!)
leken är slut Onda vann- överlägset...
nä jag är ALLTID superduperdunder infernaliskt GOD- eller hur @MirtaiAha, har bara läst i den i början. Din smiley får mig att tro att du inte var ond?
Aha, har bara läst i den i början. Din smiley får mig att tro att du inte var ond?
precis! det var det jag menade med att hur bra balanserad en lek än verkar från början så kan ett enda käk/lynch ändra på det :-) nu tycker jag det blev jätteklurigt ( och därmed jättekul!) att det blev som det blev jag tycker det fast jag var på den förlorande sidanOnda var sjukt skickliga på att inte bli lynchade och sjukt dåliga på att käka
Ingen blev lynchad men de missade käk alla nätter utom en - men då plockade de en riktigt viktig roll.
Kändes som en riktigt kul lek med bra balans - inte sådär att goda hade stort försprång. Fast det hade vi nog haft om inte Habina (spion som fick en sia i paket av snälla mig) blivit käk första natten
men de missade käk alla nätter utom en
nänä du är den som sätter dit alla onda utanför lyan *sådetså* Glömmer aldrig HP-leken då du var för lyan då det ju också blev så uppenbart tidigt vad du varMan skulle kunnat tro att jag satt i den lyan
nänä du är den som sätter dit alla onda utanför lyan *sådetså* Glömmer aldrig HP-leken då du var för lyan då det ju också blev så uppenbart tidigt vad du var
I hold you to that!!!!Hm, var det den leken där jag hade två sior och siade två onda utanför lyan?
Annars brukar jag vara dålig som god och dålig på att lyckas käka, men bra på att luras.
nänä du är rädd att du blir käkad/ lynchad först!!! erkännPågående:
Intresse:
Nyligen varit:
- Lobelia/Paddington
Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition.- glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
- Gabby_ossi (?) Tema silver fang (?)
- Sasse
- Blacksmithfarm - något av Galenskaparna
- Paddington (två teman klara, endera som ngn kan ta över el så kan jag köra en lek)
- Niyama
Praolista:
- Paddington/Bollen, Melodifestival - stadskamp 2016
- Koppen, Hello Kitty
- Sasse. Tema: Grimm
- Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
- Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
- Artline
- Tema: Hunger games
- Paddington , Assistent: Caisa, Tema: Harry Potter
- Myrten, Tema: Veckans Brott
- Niyama, Assistent: Gabby_Ossi
- Tema: Watership Down
- Lobelia
- Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
- glömmerallt, Dentaku och bollen__
- Sherlock (den unge SH??)
- Asko (assistent Artline, mentor Niyama)
- Tema: Lion King
- Monstermom (mentor Myrten)
- Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
- Mirtai
- Tema: Buffy
- Paddington
quarter4ever
Uppdaterade med att flytta ned den avslutade leken
LL: ???
1. EmmaN (om första DL är tidigast torsdag kväll)
2.quarter4ever ( kan närsomhelst inga fölvak på en månad iaf )
3. cirkus (fölvak först 3 veckor från nu så det bör ju funka)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Plockar med anmälningslistan, men avvaktar att skriva upp mig. Jag är leksugen, men jag borde hoppa över en lek då jag ska jobba en del konstiga tider framöver...
Man skulle kunnat tro att jag satt i den lyan