Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visserligen lite mindre fullt upp nu, men är ute och flänger som en idiot nu istället. Var i Borlänge ons-sön förra veckan, Åland igår till idag, fre-lör ska jag till Sandviken... Så nja, inte riktigt läge precis nu. Men snart förhoppningsvis. :) Juli och augusti borde nog bli lite lugnare, bortsett från SM och VM. ;)
Denna leken kanske? ;)

@Vira minns inte när du sa att du kunde? :)
@Wysiwyg - taggar för säkerhets skull ;) Men har för mig du skrev att det dröjde lite till innan du kunde?

Har jag glömt någon som sa att de ville leka när sommarlovet var igång nu?

Jag kan tidigast få ihop leken till torsdag sen kväll och är borta fredag kväll, kan @Paddington fixa uppdateringen på fredag kan vi starta torsdag med första DL fredag annars hoppas jag det funkar bra med första DL på lördag.

Vad säger ni?
Som jag skrev så blir jag tvungen att rösta på förmiddagen både lördag och söndag, men det funkar ju bra det med :D Starta när det passar bäst för alla - jag är på oavsett :)

Jag kan tidigast få ihop leken till torsdag sen kväll och är borta fredag kväll, kan @Paddington fixa uppdateringen på fredag kan vi starta torsdag med första DL fredag annars hoppas jag det funkar bra med första DL på lördag.

Vad säger ni?

Så sen lekstart som möjligt röstar jag på. Nationella dressyrtävlingar på klubben i helgen och ska både tävla och vara funktionär

Vad säger ni?

Så snart som möjligt för jag vet inte hur det ser ut längre fram för mig.

Vad säger ni?
Om ni inte tröttnat på mig å mina statusuppdateringar :p så kan jag fixa uppdateringarna på fredag om ni vill dra igång så fort som möjligt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 494
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar