Tillbaka än?Sorry åker till Italien om ett par dagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillbaka än?Sorry åker till Italien om ett par dagar
Denna leken kanske?Visserligen lite mindre fullt upp nu, men är ute och flänger som en idiot nu istället. Var i Borlänge ons-sön förra veckan, Åland igår till idag, fre-lör ska jag till Sandviken... Så nja, inte riktigt läge precis nu. Men snart förhoppningsvis. Juli och augusti borde nog bli lite lugnare, bortsett från SM och VM.
Jag kan tidigast få ihop leken till torsdag sen kväll och är borta fredag kväll, kan @Paddington fixa uppdateringen på fredag kan vi starta torsdag med första DL fredag annars hoppas jag det funkar bra med första DL på lördag.
Som jag skrev så blir jag tvungen att rösta på förmiddagen både lördag och söndag, men det funkar ju bra det med Starta när det passar bäst för alla - jag är på oavsettJag kan tidigast få ihop leken till torsdag sen kväll och är borta fredag kväll, kan @Paddington fixa uppdateringen på fredag kan vi starta torsdag med första DL fredag annars hoppas jag det funkar bra med första DL på lördag.
Vad säger ni?
Jag kan tidigast få ihop leken till torsdag sen kväll och är borta fredag kväll, kan @Paddington fixa uppdateringen på fredag kan vi starta torsdag med första DL fredag annars hoppas jag det funkar bra med första DL på lördag.
Vad säger ni?
Vad säger ni?
Det går bra vilket som!Jag kan tidigast få ihop leken till torsdag sen kväll och är borta fredag kväll, kan @Paddington fixa uppdateringen på fredag kan vi starta torsdag med första DL fredag annars hoppas jag det funkar bra med första DL på lördag.
Vad säger ni?
Om ni inte tröttnat på mig å mina statusuppdateringar så kan jag fixa uppdateringarna på fredag om ni vill dra igång så fort som möjligtJag kan tidigast få ihop leken till torsdag sen kväll och är borta fredag kväll, kan @Paddington fixa uppdateringen på fredag kan vi starta torsdag med första DL fredag annars hoppas jag det funkar bra med första DL på lördag.
Vad säger ni?
Det är ju för att jag gillar dina statusuppdateringar, bland annat då, som jag vill ha med digOm ni inte tröttnat på mig å mina statusuppdateringar så kan jag fixa uppdateringarna på fredag om ni vill dra igång så fort som möjligt
Tack för tanken gullis men jag vet inte...
Tack för tanken gullis men jag vet inte...
Det är lugnt jag kan rösta på dig redan första dagen om du vill!Kom just på att jag åker på konferens tisdag-onsdag. Kan ni se till att jag är ute då eller ska jag hoppa av?
Men nu ska ju LenaH vara med.Det är lugnt jag kan rösta på dig redan första dagen om du vill!
Jag tänkte ju mest att jag precis hade leken innan, fast visserligen var det ju @bollen__ som tog de flesta, själv fick jag ju bara skriva en massa varianter på "det hände inget nu heller"Det är ju för att jag gillar dina statusuppdateringar, bland annat då, som jag vill ha med dig