Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh, hästen hoppar på 3 ben så fick plötsligt massor med tid över i helgen :crazy:
Höll på att trycka gilla - men jag gillar ju inte att hästen har ont...

Men @Blacksmithfarm! Saknar du mig, tro!? ;) Det var ju hundra år sen jag var med och lekte, frågan är om jag hinner bolla lek och ungar i dagsläget.. Men det vore rätt kul att vara med igen också. Jag återkommer när jag funderat ;)
Klart jag gör ;)
Men jag känner inte igen din avatar längre:eek::D

Höll på att trycka gilla - men jag gillar ju inte att hästen har ont...

Klart jag gör ;)
Men jag känner inte igen din avatar längre:eek::D
Jag var ju för, vad var det, oskuldsfull (?) med min vita häst, så jag fick lov att byta.. Den gick väl inte ihop sig med de där novellerna jag skrev.. :angel::o:D Men jag vet inte huruvida den här passar en tvåbarnsmor heller längre, så jag kanske får byta igen? :p

Jag var ju för, vad var det, oskuldsfull (?) med min vita häst, så jag fick lov att byta.. Den gick väl inte ihop sig med de där novellerna jag skrev.. :angel::o:D Men jag vet inte huruvida den här passar en tvåbarnsmor heller längre, så jag kanske får byta igen? :p
Tja, i ulvlekarna kanske det är en fördel om man ser oskuldsfull ut...:p (om det hjälper så mycket vet jag inte, men...)

Antar att det är sista listan som gäller, jag med :)

--------

LL: Lobelia och Paddington som allt i allo

Lekstart 11/6

Det är onda tider, ringen - den enda - har kommit i orätta händer, en av Nazgûlerna har den i sin ägo. Spejare återkommer och berättar att det näst värsta inträffat, Nazgûlen Kahmûl verkar ha gömt sig i Morias djupa gruvgångar, och det ryktas om att han börjat samla en armé för att utmana Sauron om makten. Ringen måste till varje pris återtas. Det bjuds in till rådsmöte i Vattnadal och det beslutas att Ringens Brödraskap ska ge sig ut för att återta ringen.

1. EmmaN (om första DL är tidigast torsdag kväll)
2.quarter4ever ( kan närsomhelst inga fölvak på en månad iaf :D)
3. cirkus (fölvak först 3 veckor från nu så det bör ju funka)
4. Mirtai
5. Snurrfian
6. Blacksmithfarm
7. Klara
8. Gabby_Ossi
9. LenaH
10. bollen__
11. Niyama
12. @Viva ?
13. @Hedinn ? :)
14. zassoo
15 heartstring
16

Och jag håller med @Niyama - skönt att det är några "gamla" med så man i alla fall har koll på någon :p Jag lär dock vara lite ringrostig! Var med i en lek för något år sedan (?) och då gick det fantastiskt bra :D Men innan dess var det ett tag sedan, mina mest aktiva år var nog 2009-2011 tror jag.

Du känns ju dock alltid lite småskum :cautious:

Jag tycker det var skönt att det ramlade in några gamla för er nya har jag så dålig koll på :p
Jag säger au contraire om er rutinerade rävar :angel::cautious:. Förutsätter att ni kommer försöka lura ner mig i dyngstan igen :yuck:. Fast denna gången så fölvakar jag iaf inte så hoppas jag inte är lika usel denna gången som i de två senaste lekarna....:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 492
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar