av alla saker det kan vara så får man hoppas på en hovböld , då lättar det ju fort bara det skärs upp.
Håller tummarna !
Inte min häst men glad för tumhållning ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
av alla saker det kan vara så får man hoppas på en hovböld , då lättar det ju fort bara det skärs upp.
Håller tummarna !
Höll på att trycka gilla - men jag gillar ju inte att hästen har ont...Äh, hästen hoppar på 3 ben så fick plötsligt massor med tid över i helgen
Klart jag görMen @Blacksmithfarm! Saknar du mig, tro!? Det var ju hundra år sen jag var med och lekte, frågan är om jag hinner bolla lek och ungar i dagsläget.. Men det vore rätt kul att vara med igen också. Jag återkommer när jag funderat
Jag var ju för, vad var det, oskuldsfull (?) med min vita häst, så jag fick lov att byta.. Den gick väl inte ihop sig med de där novellerna jag skrev.. Men jag vet inte huruvida den här passar en tvåbarnsmor heller längre, så jag kanske får byta igen?Höll på att trycka gilla - men jag gillar ju inte att hästen har ont...
Klart jag gör
Men jag känner inte igen din avatar längre
I så fall vill jag leka med mina gamla kompisar, @Blacksmithfarm och @zassoo !! D
Tja, i ulvlekarna kanske det är en fördel om man ser oskuldsfull ut... (om det hjälper så mycket vet jag inte, men...)Jag var ju för, vad var det, oskuldsfull (?) med min vita häst, så jag fick lov att byta.. Den gick väl inte ihop sig med de där novellerna jag skrev.. Men jag vet inte huruvida den här passar en tvåbarnsmor heller längre, så jag kanske får byta igen?
I så fall vill jag leka med mina gamla kompisar, @Blacksmithfarm och @zassoo !! D
Då är det bäst att jag byter ögonaböj dåTja, i ulvlekarna kanske det är en fördel om man ser oskuldsfull ut... (om det hjälper så mycket vet jag inte, men...)
Gör'e, gör'e!
Bara att skriva upp sig
Vad kul med så många nygamla!
Jag har inte lekt med varken @zassoo eller @heartstring tidigare
så- spännande
Vad kul med så många nygamla!
Jag har inte lekt med varken @zassoo eller @heartstring tidigare
så- spännande
Och jag håller med @Niyama - skönt att det är några "gamla" med så man i alla fall har koll på någon Jag lär dock vara lite ringrostig! Var med i en lek för något år sedan (?) och då gick det fantastiskt bra Men innan dess var det ett tag sedan, mina mest aktiva år var nog 2009-2011 tror jag.
Då är det bäst att jag byter ögonaböj då
Du känns ju dock alltid lite småskum
Jag säger au contraire om er rutinerade rävar . Förutsätter att ni kommer försöka lura ner mig i dyngstan igen . Fast denna gången så fölvakar jag iaf inte så hoppas jag inte är lika usel denna gången som i de två senaste lekarna....Jag tycker det var skönt att det ramlade in några gamla för er nya har jag så dålig koll på
och så väljer du vänliga söta Olaf Misstänkt bara det att försöka verka ren som snöDå är det bäst att jag byter ögonaböj då
På Mallorca med taskig WiFi. Har dessutom lite annat för mig, typ sola och bada