Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Lobelia och Paddington som allt i allo

Lekstart 11/6

Det är onda tider, ringen - den enda - har kommit i orätta händer, en av Nazgûlerna har den i sin ägo. Spejare återkommer och berättar att det näst värsta inträffat, Nazgûlen Kahmûl verkar ha gömt sig i Morias djupa gruvgångar, och det ryktas om att han börjat samla en armé för att utmana Sauron om makten. Ringen måste till varje pris återtas. Det bjuds in till rådsmöte i Vattnadal och det beslutas att Ringens Brödraskap ska ge sig ut för att återta ringen.

1. EmmaN (om första DL är tidigast torsdag kväll)
2.quarter4ever ( kan närsomhelst inga fölvak på en månad iaf :D)
3. cirkus (fölvak först 3 veckor från nu så det bör ju funka)
4. Mirtai
5. Snurrfian
6. Blacksmithfarm
7. Klara
8. Gabby_Ossi
9. LenaH
10. bollen__
11. Niyama
12. Viva
13. @Hedinn ? :)
14. zassoo
15 heartstring
16

LL: Lobelia och Paddington som allt i allo

Lekstart 11/6

Det är onda tider, ringen - den enda - har kommit i orätta händer, en av Nazgûlerna har den i sin ägo. Spejare återkommer och berättar att det näst värsta inträffat, Nazgûlen Kahmûl verkar ha gömt sig i Morias djupa gruvgångar, och det ryktas om att han börjat samla en armé för att utmana Sauron om makten. Ringen måste till varje pris återtas. Det bjuds in till rådsmöte i Vattnadal och det beslutas att Ringens Brödraskap ska ge sig ut för att återta ringen.

1. EmmaN (om första DL är tidigast torsdag kväll)
2.quarter4ever ( kan närsomhelst inga fölvak på en månad iaf :D)
3. cirkus (fölvak först 3 veckor från nu så det bör ju funka)
4. Mirtai
5. Snurrfian
6. Blacksmithfarm
7. Klara
8. Gabby_Ossi
9. LenaH
10. bollen__
11. Niyama
12. Viva
13. @Hedinn ? :)
14. zassoo
15 heartstring
16 Sedna

jag minns den leken!
Du var i Singapore eller så - dessutom så var du siare mycket lämplig roll om man ska leka med sån tidsskillnad
Tror jag var med i fler än en lek från Singapore, var ju trots allt där i tre månader. :) Men ja, siare var jag nog vid nåt tillfälle! Sen var det en delvis dubbelnickslek också, där jag tyvärr inte kunde ha dubbelnick eftersom det vore lite väl avslöjande... :D

Jag blev sugen på att LLa igen, nu jobbar jag dock så tror det blir svårt att hinna med... Men jag skulle vilja paxa typ om 5-6 veckor för då har jag semester :p
Dock tror jag att jag sparar på Silver Fang som jag adopterade från @CaisaLundblad , är lite inne på en lek med tre sidor (Klanen Otori) eller så blev jag sugen på en Hunger Games-lek också när jag såg nya trailern :p Dock var det ju @Artline som körde HG förra gången så vet inte om det är Ok med henne att jag snor åt mig "Quarter Quell"-et... Annars kan vi kanske hjälpas åt också :idea:

Du känns ju dock alltid lite småskum :cautious:
Jag håller med, @zassoo är helskum! Jämt!
Har jag lekt med dig innan förresten? Jösses, det är ju 100 år sen sist jag var med, jag kommer ju bli slarvsylta på en gång! :nailbiting:

Åh, är det Olaf? :D
Jaa, Olaf, jag är lite smygkär i honom! Precis som i Björn i vikings-serien (nå, den vuxne varianten av honom då, förstås. Hur vuxen man nu blir när man, som skådisen är, är född -92.. NÄR blev -92orna MÄN istället för småpojkar!? :cautious: Jag tror att jag börjar bli gammal..) Men ja, Björn ser ju inte alls så oskyldig ut, så det gick ju inte an att ha honom på bild, så det fick bli Olof! :D

och så väljer du vänliga söta Olaf :D Misstänkt bara det att försöka verka ren som snö:sneaky:
Ja, men vad fasen, jag måste ju göra så gott jag kan :sneaky::angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 492
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar