VA? Går sånt före ulvlekar?På Mallorca med taskig WiFi. Har dessutom lite annat för mig, typ sola och bada
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VA? Går sånt före ulvlekar?På Mallorca med taskig WiFi. Har dessutom lite annat för mig, typ sola och bada
På Mallorca med taskig WiFi. Har dessutom lite annat för mig, typ sola och bada
Min mardröm blev alltså sann? Tack och lov att jag fick tillhöra rockgänget tillslut!För er som var med i senaste leken. Idag när jag åkte till jobbet pratade dom på radion om Staffan Westerberg. Att han fyller år idag och att han samarbetar mycket med....
Ta da!!!! Kristina Lugn.
Seriöst!!?För er som var med i senaste leken. Idag när jag åkte till jobbet pratade dom på radion om Staffan Westerberg. Att han fyller år idag och att han samarbetar mycket med....
Ta da!!!! Kristina Lugn.
Japp.Seriöst!!?
Bah - en annan spelade ju trots att jag satt på andra sidan jordklotet
Jag med, taskig ursäkt! På Mallorca har man ju inte ens någon tidsskillnad som ställer till det.
Tror jag var med i fler än en lek från Singapore, var ju trots allt där i tre månader. Men ja, siare var jag nog vid nåt tillfälle! Sen var det en delvis dubbelnickslek också, där jag tyvärr inte kunde ha dubbelnick eftersom det vore lite väl avslöjande...jag minns den leken!
Du var i Singapore eller så - dessutom så var du siare mycket lämplig roll om man ska leka med sån tidsskillnad
Fast det var väl ändå inte till ESC de ska samarbeta - hoppas jagFör er som var med i senaste leken. Idag när jag åkte till jobbet pratade dom på radion om Staffan Westerberg. Att han fyller år idag och att han samarbetar mycket med....
Ta da!!!! Kristina Lugn.
Det tror jag.Fast det var väl ändå inte till ESC de ska samarbeta - hoppas jag
Det tror jag.
För er som var med i senaste leken. Idag när jag åkte till jobbet pratade dom på radion om Staffan Westerberg. Att han fyller år idag och att han samarbetar mycket med....
Ta da!!!! Kristina Lugn.
Dom kommer lägga ner eurovision efter det här.
Vad har vi ställt till med
Dom kommer lägga ner eurovision efter det här.
Det tar en halv evighet att ladda bukefalos, så någon lek härifrån blir det inte. Skulle aldrig hinna läsa ikapp leken en gång, än mindre faktiskt få ihop vettiga teorier.Bah - en annan spelade ju trots att jag satt på andra sidan jordklotet
Jag håller med, @zassoo är helskum! Jämt!Du känns ju dock alltid lite småskum
Jaa, Olaf, jag är lite smygkär i honom! Precis som i Björn i vikings-serien (nå, den vuxne varianten av honom då, förstås. Hur vuxen man nu blir när man, som skådisen är, är född -92.. NÄR blev -92orna MÄN istället för småpojkar!? Jag tror att jag börjar bli gammal..) Men ja, Björn ser ju inte alls så oskyldig ut, så det gick ju inte an att ha honom på bild, så det fick bli Olof!Åh, är det Olaf?
Ja, men vad fasen, jag måste ju göra så gott jag kanoch så väljer du vänliga söta Olaf Misstänkt bara det att försöka verka ren som snö