Jodå om du med låg aktivitet menar låg aktivitet och inte ingen aktivitet , teoria om ett par personer, gärna svara någon och rösta .Om ni kan leva med låg aktivitet från sida är det helt ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå om du med låg aktivitet menar låg aktivitet och inte ingen aktivitet , teoria om ett par personer, gärna svara någon och rösta .Om ni kan leva med låg aktivitet från sida är det helt ok
Jag tänkte ju mest att jag precis hade leken innan, fast visserligen var det ju @bollen__ som tog de flesta, själv fick jag ju bara skriva en massa varianter på "det hände inget nu heller"
Jodå, det vet du, du känner väl till regeln. Skriver du i tråden så är du med.Tack för tanken gullis men jag vet inte...
jamen dåså, då är det inga bekymmer för de som har svårt med tid till helgenDenna gången kommer det att hända massor var natt mins 5 lyncher och 10 käk om dagen, jag lovar ....
Jodå om du med låg aktivitet menar låg aktivitet och inte ingen aktivitet , teoria om ett par personer, gärna svara någon och rösta .
Ja, denna leken kanske jag skulle kunna vara med...Denna leken kanske?
Ja, denna leken kanske jag skulle kunna vara med...
Denna gången kommer det att hända massor var natt mins 5 lyncher och 10 käk om dagen, jag lovar ....
Jodå om du med låg aktivitet menar låg aktivitet och inte ingen aktivitet , teoria om ett par personer, gärna svara någon och rösta .
@Wysiwyg - taggar för säkerhets skull Men har för mig du skrev att det dröjde lite till innan du kunde?
Det finns platsHär kommer en som börjar bli sugen på att vara med igen... Och har helt plötsligt oceaner av tid
Finns det plats i nästa lek eller ska jag vänta?
Det finns plats
nej vad tråkigt! ( med hästen)Äh, hästen hoppar på 3 ben så fick plötsligt massor med tid över i helgen
Det beror på hur bristfälligt och hur lite tid du har. Har du möjlighet att läsa leken, teoria om ett par personer och rösta är det gott nog, om inte så funkar det inte.Alltså veckan ut är jag vid bristfälligt internet. Och sen resten av sommaren kommer jag jobba heltid så kommer inte sitta vid datorn annat än korta stunder per dag.. Räcker kanske inte riktigt för att vara riktigt aktiv :/
Hoppas det inte är allvarligtÄh, hästen hoppar på 3 ben så fick plötsligt massor med tid över i helgen
Hoppas det inte är allvarligt
av alla saker det kan vara så får man hoppas på en hovböld , då lättar det ju fort bara det skärs upp.troligtvis en hovböld, men vi får väl se.