Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, denna leken kanske jag skulle kunna vara med...

LL: Lobelia med Paddington som sidekick

1. EmmaN (om första DL är tidigast torsdag kväll)
2.quarter4ever ( kan närsomhelst inga fölvak på en månad iaf :D)
3. cirkus (fölvak först 3 veckor från nu så det bör ju funka)
4. Mirtai
5. Snurrfian
6. Blacksmithfarm
7. Klara
8. Gabby_Ossi
9. LenaH
10. bollen__
11. Niyama
12. @Viva ?
13. @Hedinn ? :)

LL: Lobelia och Paddington som allt i allo

Lekstart 11/6

Det är onda tider, ringen - den enda - har kommit i orätta händer, en av Nazgûlerna har den i sin ägo. Spejare återkommer och berättar att det näst värsta inträffat, Nazgûlen Kahmûl verkar ha gömt sig i Morias djupa gruvgångar, och det ryktas om att han börjat samla en armé för att utmana Sauron om makten. Ringen måste till varje pris återtas. Det bjuds in till rådsmöte i Vattnadal och det beslutas att Ringens Brödraskap ska ge sig ut för att återta ringen.

4. Mirtai
5. Snurrfian
6. Blacksmithfarm
7. Klara
8. Gabby_Ossi
9. LenaH
10. bollen__
11. Niyama
12. @Viva ?
13. @Hedinn ? :)[/QUOTE]
14
15
16

Det finns plats :)

Kul! :) Jag skriver in mig på listan, antar att den senaste listan gäller.

--------

LL: Lobelia och Paddington som allt i allo

Lekstart 11/6

Det är onda tider, ringen - den enda - har kommit i orätta händer, en av Nazgûlerna har den i sin ägo. Spejare återkommer och berättar att det näst värsta inträffat, Nazgûlen Kahmûl verkar ha gömt sig i Morias djupa gruvgångar, och det ryktas om att han börjat samla en armé för att utmana Sauron om makten. Ringen måste till varje pris återtas. Det bjuds in till rådsmöte i Vattnadal och det beslutas att Ringens Brödraskap ska ge sig ut för att återta ringen.

4. Mirtai
5. Snurrfian
6. Blacksmithfarm
7. Klara
8. Gabby_Ossi
9. LenaH
10. bollen__
11. Niyama
12. @Viva ?
13. @Hedinn ? :)
14. zassoo
15
16

Alltså veckan ut är jag vid bristfälligt internet. Och sen resten av sommaren kommer jag jobba heltid så kommer inte sitta vid datorn annat än korta stunder per dag.. Räcker kanske inte riktigt för att vara riktigt aktiv :/
Det beror på hur bristfälligt och hur lite tid du har. Har du möjlighet att läsa leken, teoria om ett par personer och rösta är det gott nog, om inte så funkar det inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 494
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar