Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jösses, här loggar en in i halv panik, för jag kom ju ganska nyss precis på att jag anmält mig till leken som ska börja idag. Jag trodde att jag kommit hur sent som helst och letar frenetiskt efter lektråden, innan jag kommer på att vi kanske inte ens har hunnit börja än? :meh::D

Jösses, här loggar en in i halv panik, för jag kom ju ganska nyss precis på att jag anmält mig till leken som ska börja idag. Jag trodde att jag kommit hur sent som helst och letar frenetiskt efter lektråden, innan jag kommer på att vi kanske inte ens har hunnit börja än? :meh::D
Den kommer upp under kvällen men första DL är imorgon kväll så ta't lugnt .,aaandas ;)

jag tycker det är kul med taggade spelare, men inte roligt om de får hjärtattack innan leken ens börjat ;):p
Vänta nu... Alltså, hjärtattacker drabbar ju främst ÄLDRE människor. Menar du att jag är gammal!? :mad::nailbiting: Jag börjar tro att du är en ond människa... :cautious:

Jag däremot är en GOD människa - jag har både plockat, dammsugat, skurat och gjort rabarberpaj idag! Bara så ni vet :angel:

Vänta nu... Alltså, hjärtattacker drabbar ju främst ÄLDRE människor. Menar du att jag är gammal!? :mad::nailbiting: Jag börjar tro att du är en ond människa... :cautious:

Jag däremot är en GOD människa - jag har både plockat, dammsugat, skurat och gjort rabarberpaj idag! Bara så ni vet :angel:
jag är faktiskt alltid superduperdunder GOD:);)
Jag är tant- så jag räknar alltid med hjärtattacker :D

Jag blev sugen på att LLa igen, nu jobbar jag dock så tror det blir svårt att hinna med... Men jag skulle vilja paxa typ om 5-6 veckor för då har jag semester :p
Dock tror jag att jag sparar på Silver Fang som jag adopterade från @CaisaLundblad , är lite inne på en lek med tre sidor (Klanen Otori) eller så blev jag sugen på en Hunger Games-lek också när jag såg nya trailern :p Dock var det ju @Artline som körde HG förra gången så vet inte om det är Ok med henne att jag snor åt mig "Quarter Quell"-et... Annars kan vi kanske hjälpas åt också :idea:
Bara att sno på även om det hade varit hemskt roligt att ha en lek med dig också :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar