ond fe och prästen tycker jag är/verkar roligaKom gärna med önskemål om roller ni vill ha med, eller roller ni absolut inte vill ha med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ond fe och prästen tycker jag är/verkar roligaKom gärna med önskemål om roller ni vill ha med, eller roller ni absolut inte vill ha med
Kom gärna med önskemål om roller ni vill ha med, eller roller ni absolut inte vill ha med
Önskar man så deltar man ? Även @MirtaiHåller med @Paddington ingen dold rollista.
Inte en massa twistande, det slår knut på min gamla hjärnaKom gärna med önskemål om roller ni vill ha med, eller roller ni absolut inte vill ha med
Inga omvandlingar eller förhäxningar
Ingen dold rollista
10 är ju minimum men önskvärt är väl i alla fall 12. Många är ju upptagna nu midsommar så jag antar att det blir tidigast söndag, jag kan starta när som helst.@Niyama Hur många deltagare vill du ha innan du startar?
När startar du tidigast (förutsatt tillräckligt många deltagare)? Söndag?
ingen har skrivit upp mig..Önskar man så deltar man ? Även @Mirtai
vi som aldrig varit med som LL som gärna vill veta hur det går till att LL:a, så precis som det låter vi praktiserar i bakgrunden och får vägledning av de som kanVad var praolistan för nåt?
Det är väl för de som vill testa att hänga på och vara LL med någon Medhjälpare/sidekick/prao... Tror jag...Vad var praolistan för nåt?
Räcker upp handen!Jaha, nån får jättegärna hänga på mig. Det är kul att ha nån att diskutera leken med.