Eller inte. Det beror påDet känns tryggt. Jag kommer åka ut först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller inte. Det beror påDet känns tryggt. Jag kommer åka ut först.
Ja men ......Jag med!
Vad trodde du - det finns inte bara lex Q. Det finns lex Klara också
och en jkla massa lex, frågan är vem jag ska bli mest misstänksam mot
Ehrm.. Det beror på hur man ser på saken Och i vilket sammanhanghm var det inte du som INTE var gammal?
Ehrm.. Det beror på hur man ser på saken Och i vilket sammanhang
Just vad gäller snurrighet och sånt som slår knut på hjärnverksamheten så kanske man kan skylla på en halvgammal hjärna i kombination med amningshjärna?
Amning är en fullt godkänd ursäktJust vad gäller snurrighet och sånt som slår knut på hjärnverksamheten så kanske man kan skylla på en halvgammal hjärna i kombination med amningshjärna?
så synd!Jag kommer att vara väldigt upptagen kommande vecka, tyvärr!
Kanske dags att börja tagga folk? Eller har alla rymt till skärgårdar och sommarstugor? Nåja prövar med ett par så får vi se om listan fylls på
@TeamLundVer var hemkommen, så mycket kommer jag ihåg iaf!
@Snurrfian @LindgrenV @Habina @Dentaku @FiaM @Idahoe
OkiJag är på fälttävlansläger! Så även om jag älskar niyamas lekar så kan jag leka först på fredag...
Trevlig semesterJag har semester, och kommer således inte vara med
Jag har kommit hem från sommarstugan nu så nu kan jag vara med! @quarter4ever jag blir hem i kring minst 2 veckor så då borde leken hinna ta slut...
LL Niyama hjälpreda bollen__(?)
1. Paddington
2. Blacksmithfarm
3. _CorpseBride_
4. quarter4ever
5. zassoo
6. cirkus
7. Klara (om leken drar igång efter midsommarafton)
8. heartstring
9. Snurrfian
10. Lobelia
11. Emtherlia
12.
13.
14.
Ok. Noterar det med. 2 veckor till Emro kan leka.....Nej, dåligt med det. Sliter i två veckor till