LL Niyama hjälpreda bollen__(?)
1. Paddington
2. Blacksmithfarm
3. _CorpseBride_
4. quarter4ever
5. zassoo
6. cirkus
7. Klara (om leken drar igång efter midsommarafton)
8. heartstring
9. Snurrfian
10. Lobelia
11. Emtherlia
12. LenaH
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1. Paddington
2. Blacksmithfarm
3. _CorpseBride_
4. quarter4ever
5. zassoo
6. cirkus
8. heartstring
9. Snurrfian
10. Lobelia
11. Emtherlia
12. LenaH
JAAALL Niyama hjälpreda bollen__(?)
1. Paddington
2. Blacksmithfarm
3. _CorpseBride_
4. quarter4ever
5. zassoo
6. cirkus
8. heartstring
9. Snurrfian
10. Lobelia
11. Emtherlia
12. LenaH
hrumpf jag ropade redan igårTänk om alla kom sådär lydigt när man ropade!
Det är bara för att det var du.Tänk om alla kom sådär lydigt när man ropade!
hrumpf jag ropade redan igår
Nä uppenbarligen inteHon lyder inte dig
Vilket som passar för mig! På torsdag måste jag antagligen lägga en tidig säkerhetsröst om jag är kvar och antagligen även på fredag.Kan starta senare ikväll eller imorgon?
Haha! Javisst, jag är onlineHar @bollen__ lust att bolla lite?
Tentorna är slut, men har gått över i heltidsjobb + nästan heltidshäst under sommaren vilket gör att jag har ÄNNU mindre tid nu än tidigare. Herregud, hur hinner ni som har 8-17-jobb och häst med att leka?@Vira ( tentorna slut hoppas jag?)
man prioriterar bort jobbet...Tentorna är slut, men har gått över i heltidsjobb + nästan heltidshäst under sommaren vilket gör att jag har ÄNNU mindre tid nu än tidigare. Herregud, hur hinner ni som har 8-17-jobb och häst med att leka?
Hur var det nu @LenaH man leker i duschen?Tentorna är slut, men har gått över i heltidsjobb + nästan heltidshäst under sommaren vilket gör att jag har ÄNNU mindre tid nu än tidigare. Herregud, hur hinner ni som har 8-17-jobb och häst med att leka?
Det värsta är att min vattentäta lur kanske inte är det längre sen en lucka trillade loss. Vågar inte testa längre.
Då får du duscha snabbt.Det värsta är att min vattentäta lur kanske inte är det längre sen en lucka trillade loss. Vågar inte testa längre.
Det är emot min religion.Då får du duscha snabbt.
Hmm, ja jag har ju inte skrivit på något kontrakt än ...man prioriterar bort jobbet...
Då får man... prioritera bort sömnen.Hmm, ja jag har ju inte skrivit på något kontrakt än ...
@Klara ...och om man redan har prioriterat bort att duscha då...?
(nä riktigt så illa är det inte, men nästan )