Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle ju ta en paus nu!!! Men Stinsen brinner kan jag ju inte hoppa över... :)

LL: Blacksmithfarm + Cirkus
(tema, stinsen brinner )

1. EmmaN
2. Habina
3. Niyama (om det blir en vanlig lek, utan omvandlingar)
4. _CorpseBride_
5. zassoo
6.quarter4ever ( Dock kan det vara begränsat med tid lö-onsd men borde vara ok att vara med bara ingen tycker det är skumt om jag inte är online 24/7 sas...:angel:)
7. Snurrfian
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14

Stinsen brinner, det har jag aldrig hört talas om.. Men jag har ju faktiskt hört talats om galenskaperna iaf. Och macken ;) Men det här pratet om stinsen brinner och "okunniga ungdomar" får mig att undra hur gammal @Blacksmithfarm är!? Jag har alltid haft för mig att hon skulle vara yngre än mig, men kanske inte ändå? :cautious:
Men jag hinner tyvärr inte vara med och leka den här gången. Men jag kommer följa er iaf :D

Stinsen brinner, det har jag aldrig hört talas om.. Men jag har ju faktiskt hört talats om galenskaperna iaf. Och macken ;) Men det här pratet om stinsen brinner och "okunniga ungdomar" får mig att undra hur gammal @Blacksmithfarm är!? Jag har alltid haft för mig att hon skulle vara yngre än mig, men kanske inte ändå? :cautious:
Men jag hinner tyvärr inte vara med och leka den här gången. Men jag kommer följa er iaf :D

Jag är -89:a. :D

:p

Jag har växt upp med macken, stinsen brinner, grisen i säcken, mfl...
:D

Synd att du inte kan vara med...:(

LL: Blacksmithfarm + Cirkus
(tema, stinsen brinner )

1. EmmaN
2. Habina
4. _CorpseBride_
5. zassoo
6.quarter4ever ( Dock kan det vara begränsat med tid lö-onsd men borde vara ok att vara med bara ingen tycker det är skumt om jag inte är online 24/7 sas...:angel:)
7. Snurrfian
8. Dentaku
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Jag kan inte garantera att jag är superaktiv men jag ska göra mitt bästa! :D

LL: Blacksmithfarm
(tema, stinsen brinner )

1. EmmaN
2. Habina
4. _CorpseBride_
5. zassoo
7. Snurrfian
8. Dentaku
9.cirkus
10. Klara
11.
12.
13.
14.

Jag blir med i leken istället av förklarliga skäl!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar