Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Blacksmithfarm
(tema, stinsen brinner )

1. EmmaN
2. Habina
3. Niyama (om det blir en vanlig lek, utan omvandlingar)
4. _CorpseBride_
5. zassoo
6.quarter4ever ( Dock kan det vara begränsat med tid lö-onsd men borde vara ok att vara med bara ingen tycker det är skumt om jag inte är online 24/7 sas...:angel:)
7. Snurrfian
8. Dentaku
9.cirkus
10. Klara
11.
12.
13.
14.

@Emro ?
@Viva?
@Vira ?
@Mumorsan ?
@Monstermom ?

kommer ha lite ont om tid framöver speciellt onsdag men om halvaktivitet är ok så kan jag vara med.

JA!
Du har ju börjat köra 5-56 på värsta rosten så nästa lek är du som ny och en inaktiv dag kommer knappt att märkas!

(själv har jag fortfarande min galet eskalerade kund - har aldrig varit med om liknande under mina 20 år på företaget - som grädde på moset en fölning beräknad onsdag nästa vecka - min plan var ju att jobba på nätterna och vaka samtidigt, men det GÅR inte med en kund i det tillståndet. Så jag lär få sova nån annan gång)

JA!
Du har ju börjat köra 5-56 på värsta rosten så nästa lek är du som ny och en inaktiv dag kommer knappt att märkas!

(själv har jag fortfarande min galet eskalerade kund - har aldrig varit med om liknande under mina 20 år på företaget - som grädde på moset en fölning beräknad onsdag nästa vecka - min plan var ju att jobba på nätterna och vaka samtidigt, men det GÅR inte med en kund i det tillståndet. Så jag lär få sova nån annan gång)
5-56 is da shit :p

Själv har jag sagt upp mig :o å börjar jobba på annan avdeln ngn gång e semestern. Blir nog officiellt på måndag å sedan har jag bjudit in till sommarfest i min kolonistuga på onsdag....

Nää, jag firar inte alls... :D

Du får berätta allt om din kund, det har jag missat helt (efter den här hemska våren så är jag totalt lost med det mesta känner jag...), men grattis att det går så bra :)

(tema, stinsen brinner )

1. EmmaN
2. Habina
4. _CorpseBride_
5. zassoo
6.quarter4ever ( Dock kan det vara begränsat med tid lö-onsd men borde vara ok att vara med bara ingen tycker det är skumt om jag inte är online 24/7 sas...:angel:)
7. Snurrfian
8. Dentaku
9.cirkus
10. Klara
11. Paddington (ont om tid, speciellt onsdag blir tight)
12.
13.
14.

När @Niyama kallar, kommer man.

(tema, stinsen brinner )

1. EmmaN
2. Habina
4. _CorpseBride_
5. zassoo
7. Snurrfian
8. Dentaku
9.cirkus
10. Klara
12. LenaH
13.
14.

(tema, stinsen brinner )

1. EmmaN
2. Habina
4. _CorpseBride_
5. zassoo
7. Snurrfian
8. Dentaku
9.cirkus
10. Klara
12. LenaH
13. Gabby_Ossi (kan bara skriva på kvällarna på vardagar)
14.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar