Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag står över kommande lek och ägnar mig åt att leka medeltid. Har dessutom urkass mottagning på mobilen där jag kommer befinna mig de närmaste tio dagarna.

Jag kan köra lek precis när som helst så vi ser hur det passar för dig - kan finns fler på LL listan som vill köra innan jag kör en lek också :)

LL: ?? Proaelev/sidekick: quarter4ever

1. CaisaLundblad
2. Blacksmithfarm (borta tisd-onsd, osäkert med aktivitet om leken är igång då:))
3. cirkus
4.
5.
6.
7.
8
9
10
11
12

Jag har plötsligt fått en hel massa att göra pga huset ska säljas lite snabbare än trott så tror inte att jag skulle hinna leka den närmaste tiden, så passar på att anmäla mig som sidekick, om den som håller leken är OK med det? ( annars står jag över helt, så det är inget måste om nån hellre vill ha med nån annan eller köra själv)

LL för nästa lek? @Sasse ? @glömmerallt ?

Pågående:
Blacksmithfarm m Cirkus som assistent tema: Stinsen Brinner

Intresse:
  • glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
  • Gabby_ossi (?) Tema silver fang (?)
  • Sasse
  • Blacksmithfarm - något av Galenskaparna ;)
  • Paddington (två teman klara, endera som ngn kan ta över el så kan jag köra en lek)
Nyligen varit:
  • Niyama
  • Lobelia & Paddington, Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition
  • Paddington/Bollen, Melodifestival - stadskamp 2016
  • Koppen, Hello Kitty
  • Sasse. Tema: Grimm
  • Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
  • Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
  • Artline, Tema: Hunger games
  • Paddington , Assistent: Caisa, Tema: Harry Potter
  • Myrten, Tema: Veckans Brott
  • Niyama, Assistent: Gabby_Ossi, Tema: Watership Down
  • Lobelia, Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
  • glömmerallt, Dentaku och bollen__, Sherlock (den unge SH??)
  • Asko (assistent Artline, mentor Niyama), Tema: Lion King
  • Monstermom (mentor Myrten), Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
  • Mirtai, Tema: Buffy
  • Paddington
Praolista:
quarter4ever
cirkus
heartstring

1. CaisaLundblad
2. Blacksmithfarm (borta tisd-onsd, osäkert med aktivitet om leken är igång då:))
3. cirkus
4. Habina!
5.
6.
7.
8
9
10
11
12

1. CaisaLundblad
3. cirkus
4. Habina!
5. bollen__
6.
7.
8
9
10
11
12

Jag bara snor @Mirtai rakt av, hade vädret varit bättre så hade jag inte vågat, då hade vi dragit till sommarstugan, men nu blir vi nog hemma istället! :D
Verkar bli dåligt väder kommande veckan så hinner nog leka :)

1. CaisaLundblad
3. cirkus
4. Habina!
5. bollen__
6. Mirtai
7. Snurrfian
8
9
10
11
12

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 301
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar