Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Puttar upp denna så @Habina har koll på vilka som är med:D
LL: ?? Proaelev/sidekick: quarter4ever

1. CaisaLundblad
2. Blacksmithfarm (borta tisd-onsd, osäkert med aktivitet om leken är igång då:))
3. cirkus
4. Habina!
5. bollen__
6. Mirtai
7. Snurrfian
8
9
10
11
12

Jag står just nu på huggkubben invirad i aluminiumfolie uppe på Mosquito Mountains, och försöker få yttervärldkontakt.
Så tack, men nej tack som det ser ut. :)

:eek: Nej NU!! :D En snabblek på något sätt kanske? :idea: Dubbla dl om det krisar med tid till G_O har tid?
Fast alltså, det funkar ju inte att säga ett visst datum man vill vara LL. Det kanske inte ens är tillräckligt många som kan då, så det är väl bara att köra när det är tillräckligt och vill inte Gabby_Ossi då så tar någon annan och gabby har chansen nästa lek.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 300
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar