Du har sådana kloka idéer ibland @Snurrfian
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej NU!! En snabblek på något sätt kanske? Dubbla dl om det krisar med tid till G_O har tid?
Du har sådana kloka idéer ibland @Snurrfian
Dubbelnick?Nej NU!! En snabblek på något sätt kanske? Dubbla dl om det krisar med tid till G_O har tid?
Jag ska ut o vandra på tisdag. Tror inte jag kommer ha mottagning. Om ni röstar ut mig/käkar mig innan dess (typ tis natt senast ons Lynch) kan jag va med
just det @bollen__Hm jag kan lova att göra mitt bästa iaf
Tycker @CaisaLundblad allt får ställa upp nu! @fio snäääälla! Du får rösta ut mig i första dl om du vill!!! @Novali01 hoho?
Alltså jag menade dubbelnick för caisa.
jaha ja du hann och ändra, snygg räddningAlltså jag menade dubbelnick för caisa.
ja men nudå @Emro! regnväder också..Nej, dåligt med det. Sliter i två veckor till
Well om ngn vill ha dubbelnick kanske det är bättre att ni pm:ar mig än skriver det i trådenAlltså jag menade dubbelnick för caisa.
Alla ska ha dubbelnick!Well om ngn vill ha dubbelnick kanske det är bättre att ni pm:ar mig än skriver det i tråden
Fast alltså, det funkar ju inte att säga ett visst datum man vill vara LL. Det kanske inte ens är tillräckligt många som kan då, så det är väl bara att köra när det är tillräckligt och vill inte Gabby_Ossi då så tar någon annan och gabby har chansen nästa lek.Nej NU!! En snabblek på något sätt kanske? Dubbla dl om det krisar med tid till G_O har tid?
Sorry, men blir det en dubbelnicks lek så står jag över. Det är tidskrävande nog ändå.