Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Myrten kunde ju bli omvandlad till ond i denna leken så egentligen skulle ni varit lite vaksamma på varandra
Ja. Myrten kunde ju bli omvandlad till ond i denna leken så egentligen skulle ni varit lite vaksamma på varandra
Jag nämnde det till Myrten... Då sa hon att det inte var nåt att oroa sig för, för spionen skulle se om nån blev omvandlad... Mmmhmmm, säkert - som om jag kunde lita på den infon!
Dessutom visste du ju inte om tjuven var god, den hade ju kunnat vara ond och snott infon där omvandlingen syns.
Man ska aldrig lita på MyrtenJamen du ser ju! Hon försökte lura mig, den lömska jäkeln!
@Matmissbrukaren - kör du igång leken nu?
Igår?När vill du ha igång den?
Igår?
Så fort som möjligt vore bra
Igår?
Så fort som möjligt vore bra
Alltså om det är bara det som bestämmer om du kan vara med så tycker jag vi väntar så länge som möjligtDet tycker jag med så jag inte får för mig att hoppa på.
Alltså om det är bara det som bestämmer om du kan vara med så tycker jag vi väntar så länge som möjligt
Men du vet att du kommer att sitta och kolla leken oavsett om du spelar eller inte, så det är lika bra att ge med dig och vara med i den här också!Jag har inte tid Jag pluggar, sitter och skriver vid datorn och kan inte låta bli att ha buke öppet och så kollar jag leken hela tiden
Som att det skulle vara en ursäkt...Jag har inte tid Jag pluggar, sitter och skriver vid datorn och kan inte låta bli att ha buke öppet och så kollar jag leken hela tiden
Jag har inte tid Jag pluggar, sitter och skriver vid datorn och kan inte låta bli att ha buke öppet och så kollar jag leken hela tiden