Nää, jag läser väldigt sällan lekar jag inte är med i dessutom ville ni ha en lugnare lek.Men du vet att du kommer att sitta och kolla leken oavsett om du spelar eller inte, så det är lika bra att ge med dig och vara med i den här också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nää, jag läser väldigt sällan lekar jag inte är med i dessutom ville ni ha en lugnare lek.Men du vet att du kommer att sitta och kolla leken oavsett om du spelar eller inte, så det är lika bra att ge med dig och vara med i den här också!
Fast nu har vi inte Monster som triggar inläggstatistiken så det kommer garanterat att bli lugnare iaf - och utan monster tror jag inte att du klämmer ut över 150 inläggNää, jag läser väldigt sällan lekar jag inte är med i dessutom ville ni ha en lugnare lek.
Fast nu har vi inte Monster som triggar inläggstatistiken så det kommer garanterat att bli lugnare iaf - och utan monster tror jag inte att du klämmer ut över 150 inlägg
Ehh, jag rättar mig själv - över 300 inlägg ska det vara..Fast nu har vi inte Monster som triggar inläggstatistiken så det kommer garanterat att bli lugnare iaf - och utan monster tror jag inte att du klämmer ut över 150 inlägg
Ehh, jag rättar mig själv - över 300 inlägg ska det vara..
Jag lovar att jag bara kommer läsa hälften isfEh, jag har lyckats med sanslöst många förr
Fast nu har vi inte Monster som triggar inläggstatistiken så det kommer garanterat att bli lugnare iaf - och utan monster tror jag inte att du klämmer ut över 150 inlägg
Nää, jag läser väldigt sällan lekar jag inte är med i dessutom ville ni ha en lugnare lek.
Eh, jag har lyckats med sanslöst många förr
Det vet du väl att ALLT är ditt felPå nåt sätt är det där alltid mitt fel - även när någon annan skriver lite över medel...
Ja, men då krävs det ju oftast att andra skriver mycket också, sällan man sitter i en diskussion med sig själv (ska jag säga...) så det borde ju vara lugnt.
Tänkte bara höra om någon har önskemål om roll som ni inte vill ha med i leken? Misstänker demon och annan omvandlare?
Och kanske någon roll ni vill ha med?
Inte ALLTID! Bara typ i fyra fall av fem.
Meeen! Allt är bara förtal, jag är jättesnäll!Man ska aldrig lita på Myrten
Vad kul! VälkommenVill också försöka vara med! Ha hänsyn till en "maiden" deltagare
Inte ALLTID! Bara typ i fyra fall av fem.
Ok, snabb genomgång för våra newbies @bollen__ och @Dentaku
* Som ängel ska man alltid skydda sig själv natt1, om det inte råkar finnas en ond spion
* Man får inte rösta på sig själv, fast vissa gör det ändå. Men rösten räknas inte...
* BoP/BOP:ar är förbjudna - dvs man får inte blunda och peka på en person att rösta på vid DL. Alla röster måste åtföljas av en teori, oavsett hur dålig den än är. Och de brukar vara dåliga - speciellt dag1
* Man får inte hinta om ens egen roll, eller andras. Men har man ingen aning är det ok att hinta friskt eller outa vad man tror. Fast ingen kanske tror på en eller så är det fel personer som snappar upp hinten. Hmm, bäst att inta hinta alls....
* Om du har frågor om rollerna, ställ dem i leken. Men räkna med att alla tycker du ska ha ställt dem till LL istället.
* Som siare får du inte tala om att du siat någon, men du ska övertyga alla om att du siat den personen ändå.
Hmm, har jag glömt något?