Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag följde er i den senaste leken och tyckte att det verkade så jäkla roligt! Men, hur gör man? :p Får man va med när man är helt ny?!

Givetvis får du vara med.Jag och jag tror de flesta med mig gillar när det komme4r nya deltagare.:)

Nästa lek är nog dessotom utmärkt att debutera i då den skulle vara i en lite enklare variant. (Vilka roller som är med osv varierar från lek till lek)

I första inlägget i den här tråden finns en beskrivning på hur en lek går till som är bra att läsa igenom. I övrigt så är det bara och prova och göra sitt bästa.:)

Tänkte bara höra om någon har önskemål om roll som ni inte vill ha med i leken? Misstänker demon och annan omvandlare?
Och kanske någon roll ni vill ha med?

LL: Matmissbrukaren

1. Habina
2. Snurrfian
3. Dentaku
4. Paddington (beroende på när leken kommer igång och hur det ser ut på jobbfronten e 3v semester.....)
5. Lilltess
6. Lobelia
7. LenaH
8. glömmerallt
9. Idahoe (kan vi försöka hålla nereantalet inlägg till en mer hanterbar nivå? :) )
10. @bollen__
11. Klara
12.

Eftersom jag är så sugen, och ni verkar vara överens om att den inte ska gå över styr.

Klara röstar på att Klara ska vara med.

LL: Matmissbrukaren

1. Habina
2. Snurrfian
3. Dentaku
4. Paddington (beroende på när leken kommer igång och hur det ser ut på jobbfronten e 3v semester.....)
5. Lilltess
6. Lobelia
7. LenaH
8. glömmerallt
9. Idahoe (kan vi försöka hålla nereantalet inlägg till en mer hanterbar nivå? :) )
10. @bollen__
11. Klara
12.

Eftersom jag är så sugen, och ni verkar vara överens om att den inte ska gå över styr.

Klara röstar på att Klara ska vara med.

JA :bump:

Abdolut inte. Men jag klarar inte av en sådan lek till. Jag har fortfarande huvudvärk. På riktigt.

Det var en intensiv lek. Mycket twister och många deltagare och massa specialroller att hålla reda på.
Det är roligt med såna lekar men efteråt är det bra med en lättare lek :)

Det var en intensiv lek. Mycket twister och många deltagare och massa specialroller att hålla reda på.
Det är roligt med såna lekar men efteråt är det bra med en lättare lek :)

Mitt problem var att inläggen rasade in fortare än jag hann läsa dom, vilket gjorde det omöjligt att formulera några tankar. Jag blev överlycklig när jag såg att jag var ute. Jag ville verkligen inte vara med längre.

Men jag hade kul så länge jag klarade av att hänga med. :)

Haha, ja det var ju en ganska dum fråga av mig :angel: men tänkte mer att ni kanske är ett gäng med samma personer som spelar jämt?!
Och att jag inte riktigt förstår hur det går till? :)
Jag är relativt ny jag också, bäst gick det för mig i första leken, inkastad som ersättare i lyan och kunde blåsa alla med att jag inte fattade något... :angel: Nu mera lynchar de ut mig när jag försöker med den... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 899
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 528
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar