Jag trodde du skulle gilla tanken, LL skriver ju bara två inlägg/dag!
Alltså, du skulle säkert hoppa in i leken själv till slut för du kan inte hålla igen på dina tankar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde du skulle gilla tanken, LL skriver ju bara två inlägg/dag!
Själv nöjde jag mig med att veta min egen rollOftast, men i den här senaste måste jag erkänna att jag läste rollbeskrivningen både en och två och tre och..... gånger...
Och inte ens den förstod jag mig på direkt för jag trodde ett tag att jag var immun från att bli käkad första gången, inte att ulvarna inte kunde käka dagen efter de käkat migSjälv nöjde jag mig med att veta min egen roll
@Monstermom har du glömt bort att skriva upp dig? Ska jag göra det åt dig?
Tok heller, du har alldeles för roligt!
Jag vill återgå till min ulv-semester!
Tok heller, du har alldeles för roligt!
Jag tror att du kommer att ångrar dig! Det är som med alla träningen, ja visst träningsvärk men det blir bättre ju mer man tränar!Jamen jag blir ju helt slut! Jag fattar inte hur ni orkar spela om och om igen, jag gjorde det i en period och jag behöver fortfarande vila! Ulvspelsutbrändhet, sorgligt.
Men nä tack, absolut inte två lekar på raken även om den här var väldigt kul.
Jag tror att du kommer att ångrar dig! Det är som med alla träningen, ja visst träningsvärk men det blir bättre ju mer man tränar!
Man behöver inte skriva 10 gånger så måna inlägg som de flesta andra. Det duger bra om du ligger på medel. Du ska se att det blir nästan vilsamt i jämförelse.Jamen jag blir ju helt slut! Jag fattar inte hur ni orkar spela om och om igen, jag gjorde det i en period och jag behöver fortfarande vila! Ulvspelsutbrändhet, sorgligt.
Men nä tack, absolut inte två lekar på raken även om den här var väldigt kul.
Jag skulle vilja vara med igen, men jag vill ha mer tid när jag spelar ju! Plus att jag tydligen ska ut på fredag igen, så börjar den innan det vet jag inte om det är en bra idé.
Man behöver inte skriva 10 gånger så måna inlägg som de flesta andra. Det duger bra om du ligger på medel. Du ska se att det blir nästan vilsamt i jämförelse.
Jo!Jag skulle vilja vara med igen, men jag vill ha mer tid när jag spelar ju! Plus att jag tydligen ska ut på fredag igen, så börjar den innan det vet jag inte om det är en bra idé.
Gör du inte?Fast ansträngningen för mig är att begränsa hur mycket jag skriver - det är det som är det svåra! Jag skriver inte mina inlägg bara för att jag tror jag måste skriva för skrivandets skull...
Typ halva tiden....Nä?
Verkar det så?
Typ halva tiden....
Jag tror att du kommer att ångrar dig! Det är som med alla träningen, ja visst träningsvärk men det blir bättre ju mer man tränar!
Man får mindre träningsvärk åtminstone! Och bättre återhämtning, hur duktig man blir på att spela, eg ja det är en helt annan fråga...Blir man?