Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tok heller, du har alldeles för roligt! :D

Jamen jag blir ju helt slut! Jag fattar inte hur ni orkar spela om och om igen, jag gjorde det i en period och jag behöver fortfarande vila! Ulvspelsutbrändhet, sorgligt. :laugh:

Men nä tack, absolut inte två lekar på raken även om den här var väldigt kul. :D

Jamen jag blir ju helt slut! Jag fattar inte hur ni orkar spela om och om igen, jag gjorde det i en period och jag behöver fortfarande vila! Ulvspelsutbrändhet, sorgligt. :laugh:

Men nä tack, absolut inte två lekar på raken även om den här var väldigt kul. :D
Jag tror att du kommer att ångrar dig! Det är som med alla träningen, ja visst träningsvärk men det blir bättre ju mer man tränar! :D

Jag skulle vilja vara med igen, men jag vill ha mer tid när jag spelar ju! Plus att jag tydligen ska ut på fredag igen, så börjar den innan det vet jag inte om det är en bra idé. :o

Jag tror att du kommer att ångrar dig! Det är som med alla träningen, ja visst träningsvärk men det blir bättre ju mer man tränar! :D

Kanske ångrar jag mig, men jag får inte ihop det med en lek till just nu känns det som. :p

Däremot tänker jag för en gångs skull läsa med (brukar låta bli det så jag inte ska ha så svårt att hålla käft! :o), får se hur ni klarar er utan mig, stackare! Och nooben @Dentaku ska klia sina sårskorpor också, det blir kul att se! :devil:

Själv måste jag försöka sätta ihop den där jäkla symaskinen jag rivit isär (se min fina tråd på hem & hobby), innan jag fullständigt glömt bort var precis varenda pryttel satt från början. Kan redan vara försent... :cautious:

Så nu ska jag iväg och shoppa 5-56, hade ingen hemma och har ju inte kunnat åka nånstans för att ni spelar så jäkla intensivt! :D

Man behöver inte skriva 10 gånger så måna inlägg som de flesta andra. Det duger bra om du ligger på medel. Du ska se att det blir nästan vilsamt i jämförelse.

Man behöver inte skriva 10 gånger så måna inlägg som de flesta andra. Det duger bra om du ligger på medel. Du ska se att det blir nästan vilsamt i jämförelse.

Fast ansträngningen för mig är att begränsa hur mycket jag skriver - det är det som är det svåra! Jag skriver inte mina inlägg bara för att jag tror jag måste skriva för skrivandets skull... :)

Typ halva tiden....

OK... Då suddar jag ganska mycket ändå. :D

Det är inte så i alla fall, vad nu det kan vara värt. Det är för mycket att hålla reda på om jag inte sätter ord på det, helt enkelt - plus att om jag inte får veta vad andra tänker om mina tankar, då vet jag varken var jag har dem eller mig själv. Eller nåt. :idea: :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 535
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?