Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Ja, att uppdatera innan DL har varit något som iaf diskat mig från att vara LL framöver. :p

Jag blev ju leksugen nu, kanske ska vara med ändå... :p Jag hinner inte egentligen, men ptja, prioriteringar.... :angel: ;)

Jag blev ju leksugen nu, kanske ska vara med ändå... :p Jag hinner inte egentligen, men ptja, prioriteringar.... :angel: ;)

Du tar ju på dig så mkt som LL så d tar ju ändå mkt tid ;)
Jag kan va LL om du vill lira Mammas, tror jag borde ta en paus och svalka skallen lite :D

Haha, sant! Ja, det låter bra... när kör vi? :angel:

Sasse: tillbringar mer tid framför datorn än jag borde? ;)

Om Lenis är LL så kke man slipper bli skjuten när sägern är inom räckhåll:p

LL:
1. Niyama
2. Myrten
3. Bumpo
4. Mumorsan
5. TeamLundVer
6. Paddington
7. Pegasus63
8.
9.
10.

LL: Lenis

1. Niyama
2. Myrten
3. Bumpo
4. Mumorsan
5. TeamLundVer
6. Paddington
7. Pegasus63
8. Mammas
9. Sasse
10.
11.
12.

Vilka från senaste leken ska vara med?

När kör vi igång? :)

Du kan inte skriva upp mig innan jag fått veta DL's :p

Dom dagarna jag har hand om båda hästarna, + jobbar på det, är jag borta från tidig morgon till 22-23 på kvällen. Jag har ingen eller väldigt lite tid att komma in under dagen. Det går inte riktigt att räkna med att jag kan ta mig in under jobbtid, beror helt på hur mycket och brådskande jobb det är.

Nu hade jag förvisso tänkt försöka planera så jag inte har båda hästarna samma dag när det är så jäkla varmt, men det blir ändå ganska sena kvällar. Så jag vill gärna ha en sen DL alternativt tidig, så kan jag rösta efter uppdateringarna på kvällen.

Jag tänkte att om jag skriver upp dig åt dig motiverar det dig att vara med mera. :p

Som jag sa: prioriteringar. ;) (nej, jag är inte helt seriös, klart jobb, hästar, sömn och jared&jensen går före! :p :D)

Som jag sa: prioriteringar. ;) (nej, jag är inte helt seriös, klart jobb, hästar, sömn och jared&jensen går före! :p :D)

Var du tvungen att dubbelkolla i mina PM så namnen stämde? :p

Men klart att det prioriteras :angel: Men om Lenis kan komma in snart så kanske jag kan vara med ändå :p

Nej, men jag var tvungen att tänka efter. :p men det var rätt alltså? :D

JAAAAAA!!!! Jag vill prova mina vingar i en varulvslek nu :bump:

Kom igen kom igen :D

Inser att om ni skonar oss nykomlingar dag 1 så överlever jag tills dag 2.. Mewn det gör ingenting för kul verkar det vara :p

En fråga bara. Själva "bakgrunden" verkar variera från spel till spel men hur är det med rollerna? Är de hyffsat de samma eller kan det skilja mkt även där?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar