Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd
Inne i denna tråd för säkert 10:e gången idag.. Inte alls förväntansfull eller på helspänn, nädå..
Inne i denna tråd för säkert 10:e gången idag.. Inte alls förväntansfull eller på helspänn, nädå..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom blir det nog tajt för de som har elitloppshelg hur eller hur så då är det nog kämpigt att vara mitt i en lek.. eller?
Detta betyder att leken skjuts upp till efter helgen?
Nja, jag trodde att Mammas menade att vi kunde kört igång leken igår och att då kunde det vara lättare för Niy, men jag tror inte man har tid öht under den helgen om man är igång med trav, var så jag tänkte Att lekstart ikväll inte hade hjälpt. Typ.
Fast var och en kan nog bäst själv avgöra hur mycket tid man har. Jag har hittills aldrig hoppat av en lek och tror jag missat röstning en gång, då pga att min dator hängde sig när jag skulle skicka rösten. Så jo, hade leken hunnit komma igång innan så hade jag sett till att få iväg ett röstinlägg i alla fall. Om leken startar till helgen blir det dock för svårt eftersom man inte har något att gå på utan måste lusläsa.
Klart var och en kan avgöra men jag kan bara gå på det ni skriver här och jag hade inte tid att dra igång tidigare. Du kan ju gärna vara LL nästa gång så får du bestämma precis som du själv vill Det är inte lätt att få alla nöjda för det finns alltid någon som inte kan en viss dag, som Paddington skriver. Jag gör så gott jag kan. Hoppas du har tid att hänga på nästa lek!
*kl*
Påbörjar ny anmälningslista eftersom jag är väldigt leksugen!
LL:
1. Niyama
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Jag är dock upptagen nästa helg (elitloppshelg) så kör ni lekstart då blir jag inte glad på er Om leken redan har varit igång några dagar så kan jag se till att hinna rösta i alla fall om jag är kvar till helgen.
Det verkade inte som att du tyckte att man själv kan avgöra huruvida man har tid för lek eller ej, eftersom du skrev "men jag tror inte man har tid öht under den helgen om man är igång med trav".
Jag bestämmer inte som jag själv vill när jag är LL, utan anpassar mig efter när deltagarna vill köra igång.
Det känns ju inte direkt som en slump att du jagar folk för att kunna dra igång leken just då jag inte kan, när det bara är ynka två dagar som lekstart inte funkar för mig. Dags att begrava stridsyxan kanske?
Men min aktivitet lördag och söndag blir nästan obefintlig.
.
Så då anser du att jag inte anpassar mig efter "deltagarna"? När blev du plural?
Lenis skrev:Om du nu är så jäkla bra på att vara LL att du alltid tillfredsställer allas önskemål, även när de går helt emot varann, så kör på du. Jag ställer platsen till förfogande direkt!
Lenis skrev:Helt otroligt f ö att en vuxen (?) människa beter sig såhär. Tycker det är trist. Ni andra får skriva om ni vill köra eller ej, vill ni ha Niyama som LL istället är det lätt ordnat.
Niyama:
Du har inte övervägt att ta en paus från varulvslekarna ett litet tag då det på dina senaste inlägg verkar som världen går under för att lenis vill starta en lek en helg då alla kan utom du?!
Niyama:
Du har inte övervägt att ta en paus från varulvslekarna ett litet tag då det på dina senaste inlägg verkar som världen går under för att lenis vill starta en lek en helg då alla kan utom du?!
Ja, du betedde dig ju så otroligt vuxet sist. Det var ganska anmärkningsvärt. Det jag reagerar på nu är att du jagat deltagare för att kunna köra igång i helgen, det är ju rätt uppenbart att du inte vill ha med mig. Verkligen vuxet.
Alla: Knepar med rollerna nu, fortfarande fritt fram att anmäla sig
Glöm inte ha koll på era inkorgar och se till så de inte är fulla!