Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekarnas anmälningstråd

Inne i denna tråd för säkert 10:e gången idag.. Inte alls förväntansfull eller på helspänn, nädå..

Kommer inte orka/hinna dra igång ikväll, kom nyss hem och ska ordna hundar och matlådor osv.. Dessutom blir det nog tajt för de som har elitloppshelg hur eller hur så då är det nog kämpigt att vara mitt i en lek.. eller? :)

Petar på ett par till ikväll så kan vi bestämma mer exakt imorgon :) Har mer tid då :)

Detta betyder att leken skjuts upp till efter helgen?

Nja, jag trodde att Mammas menade att vi kunde kört igång leken igår och att då kunde det vara lättare för Niy, men jag tror inte man har tid öht under den helgen om man är igång med trav, var så jag tänkte :) Att lekstart ikväll inte hade hjälpt. Typ.

Meeeen det lutar åt att jag drar igång imorn för första DL lör. Då är det ändå inte jättemkt att gå på så man behöver inte ha megaångest om man inte lägger ner sin själ i det hela på lördag kväll :D Om inte ni andra har ngt emot det? Jag kan absolut vänta till efter helgen om majoriteten vill det.

Jag säger dra igång så fort som möjligt, jag är också upptagen i helgen men det finns ändå inte riktigt material de första dagarna att skriva sidvis med teorier som tar timmar ;)

*kl*

Sticker in huvudet bara för att säga att jag gärna hade velat vara med och leka igen, men väntar tills nästa lek eftersom jag har lite mycket att tänka på just nu.. Som ni märkte i slutet av förra leken räcker in min hjärnkapacitet riktigt till till att tänka på ulvlekar samtidigt som det händer massor i mitt privatliv så att säga. Mammas nämnde ju på skoj något om relationsproblem i leken, när hon skrev det så hade jag inga som helst problem, men nu har jag ;) Ditt fel Mammas! :p

Jag och in stora käft som vanligt då. :p

Jag hoppas att det löser sig på bästa sätt för dig. :) (Och glöm inte att varulvslekar är ett prima verktyg för verklighetsflykt. ;))

Nja, jag trodde att Mammas menade att vi kunde kört igång leken igår och att då kunde det vara lättare för Niy, men jag tror inte man har tid öht under den helgen om man är igång med trav, var så jag tänkte :) Att lekstart ikväll inte hade hjälpt. Typ.

Fast var och en kan nog bäst själv avgöra hur mycket tid man har. Jag har hittills aldrig hoppat av en lek och tror jag missat röstning en gång, då pga att min dator hängde sig när jag skulle skicka rösten. Så jo, hade leken hunnit komma igång innan så hade jag sett till att få iväg ett röstinlägg i alla fall. Om leken startar till helgen blir det dock för svårt eftersom man inte har något att gå på utan måste lusläsa.

*kl*

jag tror inte det spelar någon roll vilken dag vi startar, det kommer alltid finnas dagar som är mer el mindre bra för någon av spelarna oavsett om det är jobb, stall, elitlopp el resor som kommer i vägen. Kör igång säger jag :)

LL: Lenis

1.
2. Myrten
3. Bumpo
4. Mumorsan
5. TeamLundVer
6. Paddington
7. Pegasus63
8. Mammas
9. Sasse
10. Killaloe
11. MikaTela
12. zassoo
14.
15.

Aktuell lista då om vi kör första DL lördag? :) Lekstart imorgon fredag med andra ord! Det går bra att anmäla sig till jag skriver här i tråden att jag börjat ordna med rollfördelning :) Kommer nog lägga ut leken redan på dagtid men lovar inget säkert ;)

Fast var och en kan nog bäst själv avgöra hur mycket tid man har. Jag har hittills aldrig hoppat av en lek och tror jag missat röstning en gång, då pga att min dator hängde sig när jag skulle skicka rösten. Så jo, hade leken hunnit komma igång innan så hade jag sett till att få iväg ett röstinlägg i alla fall. Om leken startar till helgen blir det dock för svårt eftersom man inte har något att gå på utan måste lusläsa.

Klart var och en kan avgöra men jag kan bara gå på det ni skriver här och jag hade inte tid att dra igång tidigare. Du kan ju gärna vara LL nästa gång så får du bestämma precis som du själv vill :) Det är inte lätt att få alla nöjda för det finns alltid någon som inte kan en viss dag, som Paddington skriver. Jag gör så gott jag kan. Hoppas du har tid att hänga på nästa lek! :)

Klart var och en kan avgöra men jag kan bara gå på det ni skriver här och jag hade inte tid att dra igång tidigare. Du kan ju gärna vara LL nästa gång så får du bestämma precis som du själv vill :) Det är inte lätt att få alla nöjda för det finns alltid någon som inte kan en viss dag, som Paddington skriver. Jag gör så gott jag kan. Hoppas du har tid att hänga på nästa lek! :)

Det verkade inte som att du tyckte att man själv kan avgöra huruvida man har tid för lek eller ej, eftersom du skrev "men jag tror inte man har tid öht under den helgen om man är igång med trav".

Jag bestämmer inte som jag själv vill när jag är LL, utan anpassar mig efter när deltagarna vill köra igång.

Det känns ju inte direkt som en slump att du jagar folk för att kunna dra igång leken just då jag inte kan, när det bara är ynka två dagar som lekstart inte funkar för mig. Dags att begrava stridsyxan kanske? :grin:

*kl*

Påbörjar ny anmälningslista eftersom jag är väldigt leksugen!

LL:
1. Niyama
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Jag är dock upptagen nästa helg (elitloppshelg) så kör ni lekstart då blir jag inte glad på er :devil: ;) Om leken redan har varit igång några dagar så kan jag se till att hinna rösta i alla fall om jag är kvar till helgen.

Det verkade inte som att du tyckte att man själv kan avgöra huruvida man har tid för lek eller ej, eftersom du skrev "men jag tror inte man har tid öht under den helgen om man är igång med trav".

Jag bestämmer inte som jag själv vill när jag är LL, utan anpassar mig efter när deltagarna vill köra igång.

Det känns ju inte direkt som en slump att du jagar folk för att kunna dra igång leken just då jag inte kan, när det bara är ynka två dagar som lekstart inte funkar för mig. Dags att begrava stridsyxan kanske? :grin:

Men är du allvarlig? Vilken jäkla stridsyxa?? :confused: Du beter dig ju riktigt otrevligt. Jag försöker anpassa mig efter deltagarna, kan du inte se det alls? Min erfarenhet är att ju längre man drar ut på det ju fler droppar av, när man väl fått ihop tillräckligt. Och alla på listan kan ju nu utom just du. Så då anser du att jag inte anpassar mig efter "deltagarna"? När blev du plural?

Om du nu är så jäkla bra på att vara LL att du alltid tillfredsställer allas önskemål, även när de går helt emot varann, så kör på du. Jag ställer platsen till förfogande direkt!

Helt otroligt f ö att en vuxen (?) människa beter sig såhär. Tycker det är trist. Ni andra får skriva om ni vill köra eller ej, vill ni ha Niyama som LL istället är det lätt ordnat.

Men min aktivitet lördag och söndag blir nästan obefintlig.
.

Grundade mitt antagande om att det är svårt med aktiviteten på detta. Och de jag känner som sysslar med trav, att det är massor den helgen. My bad, har du all tid i världen så kör på!

Så då anser du att jag inte anpassar mig efter "deltagarna"? När blev du plural?

Sluta gör om det jag skriver. Jag har aldrig skrivit att du inte anpassar dig efter deltagarna.

Du skrev:
"Du kan ju gärna vara LL nästa gång så får du bestämma precis som du själv vill"
På det svarade jag:
"Jag bestämmer inte som jag själv vill när jag är LL, utan anpassar mig efter när deltagarna vill köra igång."

Lenis skrev:
Om du nu är så jäkla bra på att vara LL att du alltid tillfredsställer allas önskemål, även när de går helt emot varann, så kör på du. Jag ställer platsen till förfogande direkt!

Med gud vad fånig du är. Jag har aldrig påstått att jag är bra som LL. Tvärtom.

Lenis skrev:
Helt otroligt f ö att en vuxen (?) människa beter sig såhär. Tycker det är trist. Ni andra får skriva om ni vill köra eller ej, vill ni ha Niyama som LL istället är det lätt ordnat.

Ja, du betedde dig ju så otroligt vuxet sist. Det var ganska anmärkningsvärt. Det jag reagerar på nu är att du jagat deltagare för att kunna köra igång i helgen, det är ju rätt uppenbart att du inte vill ha med mig. Verkligen vuxet.

Jag ser helst vi kör igång snarast om jag ska vara med!
Trodde den skulle starta mer eller mindre direkt efter jag blev efterfrågad att va med.

Niyama:
Du har inte övervägt att ta en paus från varulvslekarna ett litet tag då det på dina senaste inlägg verkar som världen går under för att lenis vill starta en lek en helg då alla kan utom du?!

Niyama:
Du har inte övervägt att ta en paus från varulvslekarna ett litet tag då det på dina senaste inlägg verkar som världen går under för att lenis vill starta en lek en helg då alla kan utom du?!

Nej, världen går inte under. Jag tar bara illa upp av hennes beteende eftersom hon gett sig på mig en gång tidigare bara för att jag förstod att hon var ulv. Och vadå paus? Jag var inte med i senaste leken.

Men med tanke på ditt inlägg så är det väl bara att acceptera att jag är ganska impopulär i ulvlekarna på Buke.

Niyama:

Tack,jag kände lite så jag med.

Ja, du betedde dig ju så otroligt vuxet sist. Det var ganska anmärkningsvärt. Det jag reagerar på nu är att du jagat deltagare för att kunna köra igång i helgen, det är ju rätt uppenbart att du inte vill ha med mig. Verkligen vuxet.

Världen kretsar inte kring dig- faktiskt. Nu kan alla utom du, jag kan, då kör jag. Hade alla utom tex Pegasus kunnat nu då hade jag fått köra igång nu då åxå. Jag har (hade.. för nu tycker jag du beter dig illa och gör så det blir dålig stämning) inget emot dig. Sist vet jag inte ens vad du talar om, men antar att det är en gammal lek du hängt upp dig på? Och jag kan inte ens minnas vilken, så mkt bryr jag mig. Vissa lekar minns jag bättre än andra men de flesta flyter ihop efter ett tag. Fan, life goes on, blir d tjafs i en lek får man släppa det. Kan inte du göra detsamma? Jag tycker inte det är roligt att bråka, lekarna är ju för att vi ska ha roligt :) Och om du skulle känna att du ändå har tid i helgen så ser jag gärna att du anmäler dig, ju fler desto roligare!

Alla: Knepar med rollerna nu, fortfarande fritt fram att anmäla sig :)
Glöm inte ha koll på era inkorgar och se till så de inte är fulla!

För det första skrev jag tydligt att det var min tolkning av dina senaste inlägg. Jag har nog inte varit med och lekt sen typ januari eller ännu senare - det kallar jag paus, inte en lek!
Jag tycker att varulvslekarna är en rolig grej och när man börjar bli sur på varandra för småsaker så bör man överväga en paus för att återgå till verkligheten och ta bort det superseriösa ur lekarna för att fortsätta hålla lekar med god stämning. :)

Jag skrev inte nånstans att jag inte ville ha med dig i leken men däremot vill jag gärna att den körs igång och många fler med mig. Medans du ensam vill den ska skjutas upp för att du ska på elitloppshelg!
Du prioriterar själv din tid, antingen är elitloppet viktigt så du skippar varulvslekarna utan att missunna andra eller så anser du varulvslekarna är viktiga och tar dig tid med dom trots det är elitloppshelg! Svårare än så är det inte! :)

Alla: Knepar med rollerna nu, fortfarande fritt fram att anmäla sig :)
Glöm inte ha koll på era inkorgar och se till så de inte är fulla!

Så kan du ju inte skriva :devil: Nu är jag ännu mer förväntansfull. Sitter och uppdaterar min inbox cirkus 1 gång i minuten :angel:

Spännande

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden